Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Ta vare på den et sted til neste år. Da kan du gi ditt bidrag til et durabelig Sankt Hans-bål.

Hvis du ikke kan vente så lenge, så finn et sted som passer for et bål, hell på tennvæske og fyr løs! Husk fyrstikker. Og noe å slukke med, om det skulle gå litt over styr...

Ikke særlig miljøvennlig løsning, men du skulle vel bli kvitt det meste av madrassen da. Det som blir igjen burde vel ikke være så vanskelig å bli kvitt.

Det hadde vært sabla gøy å brenne den såklart, men da blir jeg nok arrestert. Men det hadde jo på et vis satt prikken over ien denne dagen da, så hvorfor ikke..? ;-)

Men fra spøk til revolver, jeg tror jeg fikk løst det! :-) "kanskje kanskje" kom med en brilliant løsning! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

Men når det er det eneste jeg vil ha da, blir jeg nerd da?

Prøv å jobbe i unix med norsk tastatur, du. Det er et mareritt.

Da er du nerd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du er jammen flink til å få superlange tråder, laguna! :-)

Er denne blitt lenger enn åme-tråden ennå?

Den BLE lang! Superhyggelig at folk vil hjelpe meg med tissemadrassen da!

Lenger enn ammetråden? Veeel? Snart like lang kanskje? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Halling

Du er jammen flink til å få superlange tråder, laguna! :-)

Er denne blitt lenger enn åme-tråden ennå?

Det er en eeeviheeeetsmasschiiin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den BLE lang! Superhyggelig at folk vil hjelpe meg med tissemadrassen da!

Lenger enn ammetråden? Veeel? Snart like lang kanskje? ;-)

Ikke amme! ÅME!

Sier man ikke det på Østlandet, da? *S* (=Larve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oij har du enn sånn hjærnesofa altså?

Ja! For når man ligger og sover på den etter at kveldens TV-program er slutt, så blir man faktisk så skarp i HJERNEN etterhvert at man til og med lærer seg å skrive hjørnesofa istedenfor hjærnesofa! ;-)

Utrolig hvordan denne sofaen påvirker en sovende hjerne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er 1.20, så den går nok i maxitaxi..Problemet hadde vel evt vært lukta..:-o

Men nå ga jo "kanskje kanskje" meg løsningen her da! PUH! Lettende!

Skulle det mot formodning ikke funke, er alternativ to tyvefisking, og tre taxi.

:-)

Hvis ikke de to første alternativene funker, så send meg en sms, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Må bare undersøke litt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går hit - den går dit - den går rundt en liten bit... ;-)

og om sommaren når det er varmt kan man koka grøt i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke det da vettu..Håper at en eller annen idiot vil stjele den, om jeg setter den laglig til i bakgården..;-)

Det pleier jo å funke det, folk stjæler jo alt som ikke er skrudd fast.

Med den selvfølgelige haken at jeg VIL ha den stjålet, og slik sett kan murphyslov selvsagt lage hakk i ellers vannfast sannsynlighetsberegning..

Men det HAR funket. Jeg har blitt kvitt ting jeg har villet bli kvitt på den måten..(og en rekke ting jeg ikke har villet bli kvitt øff cørse..;-))

Hehe, skjønte jo det, men du skrev at du ville stjele den selv-)

Stjeling ja, nå kom jeg på at for ca. 20 år siden leste jeg om en som brukte nye ti-liters malingsspann på utedoen på hytta si. Hans bror jobbet i en malingsfabrikk og han fikk spannene gratis. Dette var jo veldig praktisk, bare å sette på lokket og vips så var innholdet mye enklere å håndtere.

For å bli kvitt disse, så satte han dem bare i veikanten nedenfor hytta. Uten unntak så forsvant de i løpet av et par dager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt tunfisk carpaccio? *drømmer*

Utrolig hvordan våre samtaler før eller siden kommen inn på ett av to temaer.....

Jeg har spist laksecarpaccio, med toast og myntesaus *sikle*

Og i går spiste vi laksefilet og kamskjell stekt i ovnen sammen med hermetiske tomater, løk, hvitløk, paprika, fiskekrydder, fiskebuljong og urtekrydder. Sjasminris, rømme og hvitvin ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...