Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest klapper for godt forslag

Gid, så prektig vi var i dag da?

Det er ikke akkurat det det gjelder da!

Og det skjønner vel også du?

Tenk hvis alle som ikke hadde bil skulle følgt ditt råd. Hvordan skulle det blitt seendes ut da?

Jeg har heller ikke bil, men jeg ha nå ikke lagt fra meg søpla gatelangs eller i naturen allikevel. Et sted går grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring et loppemarked som kan komme og hente den

eller

Send den til eks'en i posten uten returadresse. :D

eller

Ring Fretex og spør hva du skal gjøre med den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det mest praktiske hadde vle vært noen som kunne hjelpe deg å bli kvitt både madrassen og katta?

*Katt med egen madrass selges billig-----*

"Katt m/enorm kattedo gratis mot avhenting"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke..Wow..Jeg har betalt høye depositum hvergang..Men litt rettelse, jeg har ikke leid SÅ mye bil..Kanskje tre ganger, og brukt tilbud fra div bensinstasjoner hvergang (var det b.la Statoil tro?..Lenge siden!)

Jeg skal prøve rentawreck..Sjåfør skal jeg jo altids klare å hoste opp!

:-)

Her har du nettadressen til rentawreck:

http://www.sosbil.no/index.php?newlang=norwegian

Jeg gikk inn på prisberegninger, og valgte 1 time (kl.14.00 til 15:00).

Varebil (8 kvad.meter - minst de hadde): 990,-.

Forsøkte meg så med liten personbil med takstativ: 560,-.

Begge deler hentes/leveres Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv? Det er jo like enkelt som det er genialt, og jeg har prøvd før med stort hell! :-D

(jeg fikk noen til å stjele noe stæsj jeg ikke vill ha ved å stte det fra meg, kaste nervøse blikk bakover og late som at jeg syntes det var kriise å måtte gå fra det ubevoktet..;-))

Og alt i bakgården her blir jo stjålet i løpet av fem minutter hvis det ikke er boltet fast, eller hvis det står ved søppelkassene, selvsagt;-)

Takk & bukk! .-)

P.S Det kan jo hende at akkurat kattepissmadrass avslører seg som søppel for raskt, selv for grådige tyver, men det er definitivt verdt forsøket! :-D

Legg på et strech laken (skrives det sånn?) så det ikke vises!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Det mest praktiske hadde vle vært noen som kunne hjelpe deg å bli kvitt både madrassen og katta?

*Katt med egen madrass selges billig-----*

Tror ikke det finnes billig nok..;-)

hvem ville vel egentlig bydd på en stinke madrass og en inkontinent gammel pus? ;-)

Selv ikke jeg, som vanligvis er pusen beste venn og forsvarer hadde budt noe sånn voldsomt for katta i dag..;-)

Skitkatt! ikke er han noen helt uerfaren urinerer heller!

*skuler på katta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Legg på et strech laken (skrives det sånn?) så det ikke vises!

Det skal jeg!:-) Skal mystifisere at det er en ekkel madrass, så godt jeg evner!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke noe tusenlapp hvis de skal ha depositum, kun et kredittkort. Du skriver under på en kvittering for depositumet. Når du leverer bilen, får du den tilbake, og null har skjedd.

Sikker på at det ikke må stå 1000 på kortet som sikkerhet som de liksom låner uten å i virkeligheten låne den 1000 lappen?

Hmm dette ble snodig skrevet gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Her har du nettadressen til rentawreck:

http://www.sosbil.no/index.php?newlang=norwegian

Jeg gikk inn på prisberegninger, og valgte 1 time (kl.14.00 til 15:00).

Varebil (8 kvad.meter - minst de hadde): 990,-.

Forsøkte meg så med liten personbil med takstativ: 560,-.

Begge deler hentes/leveres Oslo.

Tusen takk! Det får bli liten med takstativ, jeg er en fattig faen..;-)

Men først skal jeg prøve, etter tips fra tonie, å lage tyvebait av den..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat det det gjelder da!

Og det skjønner vel også du?

Tenk hvis alle som ikke hadde bil skulle følgt ditt råd. Hvordan skulle det blitt seendes ut da?

Jeg har heller ikke bil, men jeg ha nå ikke lagt fra meg søpla gatelangs eller i naturen allikevel. Et sted går grensen.

Hva prater du om?

Rådet var jo å gjøre som Karl I. Hagen, og han heiv søpla i en søppelkontainer.

Dog kastet han et malespann i en vanlig søppelkontainer, og DET var det han fikk miljøkritikk for.

Jeg kan ikke helt se hvorfor man er et "miljøsvin" om man hiver en gammel madrass i en søppelkontainer?

Men det kan kanskje du fortelle oss - samtidig som du forteller hvor den ellers bør hives, om ikke i en søppelkontainer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger krever også mere depositum enn jeg har, og de to bilene jeg kjenner har ikke hengerfeste! :-I

(de to andre sjåførene har ikke bil)

mumlemumle..Dette tegner til å bli en aldeles ufordragelig dag!

Men takk for tipset! :-)

Har du ikke en nabo eller noe med hengerfeste, kjenner du virkelig bare to stykker med bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Her har du nettadressen til rentawreck:

http://www.sosbil.no/index.php?newlang=norwegian

Jeg gikk inn på prisberegninger, og valgte 1 time (kl.14.00 til 15:00).

Varebil (8 kvad.meter - minst de hadde): 990,-.

Forsøkte meg så med liten personbil med takstativ: 560,-.

Begge deler hentes/leveres Oslo.

I prislisten står det 490,- + 3,-/km for en Hiace i ett døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Sikker på at det ikke må stå 1000 på kortet som sikkerhet som de liksom låner uten å i virkeligheten låne den 1000 lappen?

Hmm dette ble snodig skrevet gitt!

Hm? *Treg i oppfattelsen*

Men uansett, tusen penger har jeg ikke, verken på kort eller kontant, før laangt ute i neste uke..Hvis jeg slår sammen alt, inkludert vekslepengene i sofaen og sånn kan jeg hoste opp sånn ca kr 637 eller noe..Og det skulle jeg egentlig ha brød og slikt for også!

Skiiitkatte! Og dumme, dumme søppelemennene! :-I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det er ikke akkurat det det gjelder da!

Og det skjønner vel også du?

Tenk hvis alle som ikke hadde bil skulle følgt ditt råd. Hvordan skulle det blitt seendes ut da?

Jeg har heller ikke bil, men jeg ha nå ikke lagt fra meg søpla gatelangs eller i naturen allikevel. Et sted går grensen.

Ta en Karl i Hagen, sa jeg.

Det var ikke i naturen han la søpla si.

Men altså ikke ta alt som står her så seriøst da. Jeg er sikker på at Laguna gjør det hun kan for å kvitte seg med madrassen på lovlig vis først.

Og hvis det ikke nytter, kan hun uansett ikke ha en stinkende madrass i leiligheten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Har du ikke en nabo eller noe med hengerfeste, kjenner du virkelig bare to stykker med bil?

Jepp! Og to til med lappen uten bil..Jeg kjenner ikke naboene.

Dette er vrient, men tonies løsning er verdt et forsøk! :-)

I verste fall leier jeg, selvom jeg overhodet ikke har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm? *Treg i oppfattelsen*

Men uansett, tusen penger har jeg ikke, verken på kort eller kontant, før laangt ute i neste uke..Hvis jeg slår sammen alt, inkludert vekslepengene i sofaen og sånn kan jeg hoste opp sånn ca kr 637 eller noe..Og det skulle jeg egentlig ha brød og slikt for også!

Skiiitkatte! Og dumme, dumme søppelemennene! :-I

Du, nå har du skrevet skiitkatte minst to ganger her. Jeg ville vært litt engstelig for at den skulle ta det som en oppfordring :) Det var jo bare tisset den gjorde, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Sikker på at det ikke må stå 1000 på kortet som sikkerhet som de liksom låner uten å i virkeligheten låne den 1000 lappen?

Hmm dette ble snodig skrevet gitt!

Har du kredittkort, så er jo det det samme som å ha dekning. At du bare låner pengene, er en sak mellom deg og kredittkortselskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det får bli liten med takstativ, jeg er en fattig faen..;-)

Men først skal jeg prøve, etter tips fra tonie, å lage tyvebait av den..;-)

Kan du ikke sette fra deg madrassen så du kan se den fra leiligheten?

Og så tar du en våkenatt med litt rødvin og et fotoapparat, og foreviger hvordan du løste madrassproblemet en gang for alle (det forutsetter at du får tatt et bilde av den som løser problemet for deg når h*n løser det).

For hvis du fikser det på den måten, så er det verdt et bilde hengende på veggen over der madrassen i sin tid stod...he-he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...