Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

mil1365380270

*lol* Det bør vel helst ikke trikkes med..;-)

(men jeg har flyttet ved hjelp av trikk engang jeg, bare så det er nevnt..Uten billett, og med århundre fyllesjuke..:-o Det var ikke noe gøy..!)

Jeg og pus har snakket ganske lenge og alvorlig om det..;-)

Men han ser desverre ikke ut til å ta innover seg konsekvensene av sine handlinger..Han går rundt og er sur på MEG..(fordi jeg kjeftet og jagde ham med et sammenrullet eksemplar av "Mojo"..) Er det likt seg!;-)

"Glem" den igjen på trikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Korreksjon: Ikke betalt depositum i Norge.

Ikke..Wow..Jeg har betalt høye depositum hvergang..Men litt rettelse, jeg har ikke leid SÅ mye bil..Kanskje tre ganger, og brukt tilbud fra div bensinstasjoner hvergang (var det b.la Statoil tro?..Lenge siden!)

Jeg skal prøve rentawreck..Sjåfør skal jeg jo altids klare å hoste opp!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fy skam deg

Jeg har 3 forslag:

1. Gi den til noen uteliggere.

2. Prøv å selge den

3. Finn en container i gåavstand fra der du bor.

Alle 3 forslagene var kjeltringforslag.

Ang. 3): Tenk deg sjøl at du har bestilt kontainer og betalt bortimot tusenlappen. Den dagen du skal begynne å fylle den, ligger det en jæ.... madrass som stinker kattepiss oppi og opptar ca. 3/4 av den plassen du så sårt trenger til oppryddingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pokemon

Jeg kan ringe dem..Men krever ikke de også depositum tro..? Jeg har drevet mye med lewiebil leing før, og det er alltid skyhøye depositumskrav..

Men jeg skal gi det et forsøk! :-)

Tror depositumet for å leie bil på Rent a Wreck er kanskje 1000 eller 1500. Tror det var rundt der da vi leide en varebil, men det er noen år siden altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Glem" den igjen på trikken?

Det gjorde jeg med en kommode en gang..;-) Funka som bare rakkern..Men jeg tror ikke jeg får kjøre trikk med denne stinkadoren..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt! Etter at det ar blitt mørkt setter du madrassen utenfor døra til bygården du bor i. Dagen etter er det garantert noen som har stjålet den:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Tror depositumet for å leie bil på Rent a Wreck er kanskje 1000 eller 1500. Tror det var rundt der da vi leide en varebil, men det er noen år siden altså.

Da er jeg like langt for jeg har ikke noen tusenlapp før laaangt ute i neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klapper for godt forslag

Snik deg ut på natta du, og gjør som Karl I Hagen!

I din situasjon, tror jeg jammen jeg hadde gjort det.

Det var jammen en miljøvennlig oppfordring du kom med.

Da er det kanskje ikke så rart at det flyter over av både hvitevarer, brunvarer og div. i naturen.

Hvis det er greit at de som ikke har bil kan kaste dritten ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du selger den selvfølgelig til noen som bor såppas langt unna at de ikke kan komme og se på den. Så sender du den i posten.

Ja! Eller enda bedre, send den i posten til noen uten å skrive avsender!

Hehe ser laguna går med madrassen under arma på tur til postkontoret!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pokemon

Alle 3 forslagene var kjeltringforslag.

Ang. 3): Tenk deg sjøl at du har bestilt kontainer og betalt bortimot tusenlappen. Den dagen du skal begynne å fylle den, ligger det en jæ.... madrass som stinker kattepiss oppi og opptar ca. 3/4 av den plassen du så sårt trenger til oppryddingen din.

Dette var kun forslag, alle ikke like seriøst ment, men nr. 3 var mest seriøst ment.

Dette er heller ingen liste over ting jeg har planer om å gjøre, så ro deg litt ned. Tror nok trådstarter har vett og forstand selv til å vurdere hva som er riktigst å gjøre og noen humoristiske forslag må vel kunne tåles? (eller tydeligvis ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det var jammen en miljøvennlig oppfordring du kom med.

Da er det kanskje ikke så rart at det flyter over av både hvitevarer, brunvarer og div. i naturen.

Hvis det er greit at de som ikke har bil kan kaste dritten ute.

Gid, så prektig vi var i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Enkelt! Etter at det ar blitt mørkt setter du madrassen utenfor døra til bygården du bor i. Dagen etter er det garantert noen som har stjålet den:-D

Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv? Det er jo like enkelt som det er genialt, og jeg har prøvd før med stort hell! :-D

(jeg fikk noen til å stjele noe stæsj jeg ikke vill ha ved å stte det fra meg, kaste nervøse blikk bakover og late som at jeg syntes det var kriise å måtte gå fra det ubevoktet..;-))

Og alt i bakgården her blir jo stjålet i løpet av fem minutter hvis det ikke er boltet fast, eller hvis det står ved søppelkassene, selvsagt;-)

Takk & bukk! .-)

P.S Det kan jo hende at akkurat kattepissmadrass avslører seg som søppel for raskt, selv for grådige tyver, men det er definitivt verdt forsøket! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Da er jeg like langt for jeg har ikke noen tusenlapp før laaangt ute i neste uke!

Du trenger ikke noe tusenlapp hvis de skal ha depositum, kun et kredittkort. Du skriver under på en kvittering for depositumet. Når du leverer bilen, får du den tilbake, og null har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pokemon

Du trenger ikke noe tusenlapp hvis de skal ha depositum, kun et kredittkort. Du skriver under på en kvittering for depositumet. Når du leverer bilen, får du den tilbake, og null har skjedd.

Ja, det er sant! Sånn gjorde vi det og. Det hadde jeg glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv? Det er jo like enkelt som det er genialt, og jeg har prøvd før med stort hell! :-D

(jeg fikk noen til å stjele noe stæsj jeg ikke vill ha ved å stte det fra meg, kaste nervøse blikk bakover og late som at jeg syntes det var kriise å måtte gå fra det ubevoktet..;-))

Og alt i bakgården her blir jo stjålet i løpet av fem minutter hvis det ikke er boltet fast, eller hvis det står ved søppelkassene, selvsagt;-)

Takk & bukk! .-)

P.S Det kan jo hende at akkurat kattepissmadrass avslører seg som søppel for raskt, selv for grådige tyver, men det er definitivt verdt forsøket! :-D

Kanskje sånn antilukt-spray hjelper? Også setter du navnelapp eller noe på den, sånn at den ser litt dyrebar ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det var jammen en miljøvennlig oppfordring du kom med.

Da er det kanskje ikke så rart at det flyter over av både hvitevarer, brunvarer og div. i naturen.

Hvis det er greit at de som ikke har bil kan kaste dritten ute.

Jammen hva er det meningen at vi skal gjøre egentlig? Hvilke alternativer har man? Jeg prøver å være et oppkomme av kreativitet, men det er jo skita vanskelig å bli kvitt noe som helst, hvis jeg da samtidig ikke skal ruinerew meg helt!

Det er jo en jævla skam at vi har et renovasjonsvesen som ikke kan hjelpe meg å bli kvitt en skarve madrass!?

Jeg hadde selvsagt hjertelig gjerne betalt, men helst ikke opp i tusen kroner og sånn!

Jeg mener at det er søplesystemet sin feil mere enn enkelt indivdenes at det søples, så lenge det da altså ikke skal fungere å bli kvitt ting der man skulle tro det var mest logisk!

Teiteste jeg har vært borti, jeg prøver jo å være lovlydig som bare fy her jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du trenger ikke noe tusenlapp hvis de skal ha depositum, kun et kredittkort. Du skriver under på en kvittering for depositumet. Når du leverer bilen, får du den tilbake, og null har skjedd.

Jeg HAR ikke kredittkort..:-o

Ting skal ikke være enkelt, ser du..;-)

*særtilfelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Kanskje sånn antilukt-spray hjelper? Også setter du navnelapp eller noe på den, sånn at den ser litt dyrebar ut ;-)

Skal absolutt prøves..Madrassen skal "friseres" så godt det lar seg gjøre..Og så får jeg bare krysse fingerne..

De stjeler jo jaggu meg ALT, så hvorfor ikke egentlig?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sånn antilukt-spray hjelper? Også setter du navnelapp eller noe på den, sånn at den ser litt dyrebar ut ;-)

Sette på en navnelapp med et eller annet kjendis-navn kanskje? Og håpe at noen ønsker å smykke seg med å eie en madrass som xxx har eid.

Kommer ikke på noen god kandidat,- i alle fall ikke Rune Rudbeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest praktiske hadde vle vært noen som kunne hjelpe deg å bli kvitt både madrassen og katta?

*Katt med egen madrass selges billig-----*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...