Gå til innhold

Bli kvitt ekkel madrass..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Du får lære opp katten til at rammemadrasser kun skal brukes som klorebrett, ikke kattedo...

*klipper frynser av madrassen*

Jeg tror den katten er beyond å lære noe som helst! ;-)

Vi har "snakket" om det, men det ser ikke ut til å trenge gjennom.

Vi skuler på hverandre, jeg skuler av åpenbare grunner, og han skuler tilbake fordi jeg truet ham med et sammenrullet eksemplar av "mojo"..;-)

Dessuten trenger han ikke ekstra klorebrett, han har jo en hel tresetersofa og to utmerkede lenestoler til det bruk!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    55

  • mariaflyfly

    19

  • annegunn

    18

  • mil1365380270

    13

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Ring et loppemarked som kan komme og hente den

eller

Send den til eks'en i posten uten returadresse. :D

eller

Ring Fretex og spør hva du skal gjøre med den. ;)

*lol* Kanskje det du? ;-)

Loppemarkeder vil vel ikke ha den tenker jeg..(forståelig nok!)

Tror du fretex vet hvor jeg kan kaste den altså? Da ringer jeg dem og hører!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* Kanskje det du? ;-)

Loppemarkeder vil vel ikke ha den tenker jeg..(forståelig nok!)

Tror du fretex vet hvor jeg kan kaste den altså? Da ringer jeg dem og hører!

:-)

Du ringer dem selvfølgelig og later som om du vil gi dem denne flotte madrassen, men ikke klarer å frakte den til mottaket deres. Derfor lurer du på hvordan i all verden du skal få skippa den til Alnabru. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

*lol* Kanskje det du? ;-)

Loppemarkeder vil vel ikke ha den tenker jeg..(forståelig nok!)

Tror du fretex vet hvor jeg kan kaste den altså? Da ringer jeg dem og hører!

:-)

Aner ikke om fretex vet noe, men avfallsfolka burde vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kredittkort, så er jo det det samme som å ha dekning. At du bare låner pengene, er en sak mellom deg og kredittkortselskapet :-)

Jeg tenkte visa kort jeg.

Blir vel noe annet med et kredittkort ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer seriøs nå - dette problemet burde vært tatt opp med kommunen. Det er vel ikke rart at folk kaster fra seg søppel når det ikke finnes system for å bli kvitt det uten at man må ha bil sjøl?

Tror jamen jeg skal flytte til Oslo og starte søppelinnsamlingsfirma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm? *Treg i oppfattelsen*

Men uansett, tusen penger har jeg ikke, verken på kort eller kontant, før laangt ute i neste uke..Hvis jeg slår sammen alt, inkludert vekslepengene i sofaen og sånn kan jeg hoste opp sånn ca kr 637 eller noe..Og det skulle jeg egentlig ha brød og slikt for også!

Skiiitkatte! Og dumme, dumme søppelemennene! :-I

Du skulle nesten fått lånt den informasjonslappen som var stiftet på min rammemadrass du,så hadde du bare stiftet lappen over kattepisset og vips! madrassen hadde sett ny ut!!

Og så hadde du bare satt den ut i påvente på sin nye eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Aner ikke om fretex vet noe, men avfallsfolka burde vite det.

Jammen det tilater de seg faktisk å ikke vite! De ga 100% beng i meg og hele madrassen min,og ga tydelig og utvetydig beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg!

Hva skal man med søppelmenn når de ikke kan hjelpe med en skarve madrass?!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Tusen takk! Det får bli liten med takstativ, jeg er en fattig faen..;-)

Men først skal jeg prøve, etter tips fra tonie, å lage tyvebait av den..;-)

Har du tilgang, så pakk den inni litt gjennomsiktig plast. Lukten sperres litt inne + den ser ut som den er dyrebar og skal hentes av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du ringer dem selvfølgelig og later som om du vil gi dem denne flotte madrassen, men ikke klarer å frakte den til mottaket deres. Derfor lurer du på hvordan i all verden du skal få skippa den til Alnabru. ;)

Ringte fretex, (turte ikke å lyve om madrasskvaliten da..Jeg er en feiging..) De ville selvsagt ikke ha den, men hun tipset meg faktisk bra..Hun mente maxitaxi SKULLE ta slikt, og hun viste et sted jeg kunne kaste den gratis..I Oslo! Lurt!

Takk for fretex tipset! Først skal jeg prøve om jeg faktisk kan få den stjålet..Og hvis ikke gjør jeg det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Kan du ikke sette fra deg madrassen så du kan se den fra leiligheten?

Og så tar du en våkenatt med litt rødvin og et fotoapparat, og foreviger hvordan du løste madrassproblemet en gang for alle (det forutsetter at du får tatt et bilde av den som løser problemet for deg når h*n løser det).

For hvis du fikser det på den måten, så er det verdt et bilde hengende på veggen over der madrassen i sin tid stod...he-he..

*lol* absolutt..Får jeg dette til å fly, burde tyven avbildes! Definitivt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv? Det er jo like enkelt som det er genialt, og jeg har prøvd før med stort hell! :-D

(jeg fikk noen til å stjele noe stæsj jeg ikke vill ha ved å stte det fra meg, kaste nervøse blikk bakover og late som at jeg syntes det var kriise å måtte gå fra det ubevoktet..;-))

Og alt i bakgården her blir jo stjålet i løpet av fem minutter hvis det ikke er boltet fast, eller hvis det står ved søppelkassene, selvsagt;-)

Takk & bukk! .-)

P.S Det kan jo hende at akkurat kattepissmadrass avslører seg som søppel for raskt, selv for grådige tyver, men det er definitivt verdt forsøket! :-D

Folk tar det meste, bare det er gratis! ;-)

Her hvor jeg bor hadde man for noen år siden "skrotinnsamling" om våren, dvs en annonsert dag hvor man kunne sette ut slikt som ikke engang var bra nok for loppemarked, og så kom søppelbilen og henta det (vi betalte for dette gjennom renovasjonsavgiften).

Og når du tenker på hvor lav terskel folk har på det de sender til loppis, så er det lett å skjønne at det som ble stat ut på skrotdagen var SKIKKELIG skrot!!

Likevel kunne man se folk gå fra haug til haug kvelden før innsamlingen og lete etter "skjulte skatter"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte fretex, (turte ikke å lyve om madrasskvaliten da..Jeg er en feiging..) De ville selvsagt ikke ha den, men hun tipset meg faktisk bra..Hun mente maxitaxi SKULLE ta slikt, og hun viste et sted jeg kunne kaste den gratis..I Oslo! Lurt!

Takk for fretex tipset! Først skal jeg prøve om jeg faktisk kan få den stjålet..Og hvis ikke gjør jeg det! :-)

Så maxitaxi til Brobekk er neste prosjekt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I prislisten står det 490,- + 3,-/km for en Hiace i ett døgn.

Da er det bare for Laguna å slå til.

ps: jeg tittet ikke så nøye i prislisten, og det kan godt være at de har spesielt gode tilbud for de som kun trenger et skikkelig vrak for å kjøre bort søpla i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Har du tilgang, så pakk den inni litt gjennomsiktig plast. Lukten sperres litt inne + den ser ut som den er dyrebar og skal hentes av noen.

Skal ringe noen kompiser som har drevet og flyttet ting! Kanskje de har! God ide! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du skulle nesten fått lånt den informasjonslappen som var stiftet på min rammemadrass du,så hadde du bare stiftet lappen over kattepisset og vips! madrassen hadde sett ny ut!!

Og så hadde du bare satt den ut i påvente på sin nye eier.

*lol* Jeg håper jeg får noen til å ta den..Det hadde gjort seg, og nesten gjort opp for denne begredelige dagen!

Jeg skal mystifisere at det er en tissemadrass så godt jeg bare klarer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanskje kanskje ikke

Mini-gjenbruksstasjon på Grünerløkka

For deg som bor på Grünerløkka og ikke har bil har BydelsRusken i samarbeid med REN og Friluftsetaten en minigjenbruksstasjon i Sofienbergparken. Her er det åpent på hverdager fra kl 10-14, pluss tirsdag og torsdag ettermiddag fra kl 17-20. Stengt lørdag og søndag .

Telefonnummer til minigjenbruksstasjonen er: 22 38 20 01 eller 800 49 055.

Hva kan jeg levere til gjenbruksstasjonene?

hvitevarer

kuldemøbler

elektronikk

sykler

motordeler

verktøy

hageavfall

møbler

tekstiler

farlig avfall fra husholdninger

plast; mykplast (plastfolie, plastposer, plastsekker, o.l.)

tomme plastflasker og plastkanner.

Dette materialgjenvinnes.(blir ny plast)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du, nå har du skrevet skiitkatte minst to ganger her. Jeg ville vært litt engstelig for at den skulle ta det som en oppfordring :) Det var jo bare tisset den gjorde, eller hva?

Han kunne bare prøve seg! :-o

Han henger allerede i en tynn tråd, og er voldsomt i hundehuset, så noe bommelom, noested annet enn i kattekassa kunne fort bli fatalt for ham..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den katten er beyond å lære noe som helst! ;-)

Vi har "snakket" om det, men det ser ikke ut til å trenge gjennom.

Vi skuler på hverandre, jeg skuler av åpenbare grunner, og han skuler tilbake fordi jeg truet ham med et sammenrullet eksemplar av "mojo"..;-)

Dessuten trenger han ikke ekstra klorebrett, han har jo en hel tresetersofa og to utmerkede lenestoler til det bruk!

:-)

Dersom du skulle ombestemme deg kan du få en ferdig oppklort rammemadrass av meg. Eller en hjærnesofa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...