Gå til innhold

Omskjæring av kvinner


Gjest rystet

Anbefalte innlegg

'Men det er ikke noe logisk argument for at skikken med omskjæring per se er barbarisk.'

Takk for at du kom med denne. I og med at du strever etter et å se et logisk innhold, bes du om (som jeg også oppfordrer deg om i annet innlegg) å legge fram dine 'logiske argumenter' for kjønnslemlestelse. Da må vi selvsagt legge den bagatellen i parentes at akkurat nå spruter blodet av mange småjenters kjønn.

Kom igjen, de 'logiske argumentene'?

Hei!

jeg har selvsagt ingen *logiske* argumenter *mot omskjæring*. Men så trenger ikke jeg noen heller: For meg privat er det nok at *jeg* synes skikken er barbarisk.

Takk for at du uavlatelig får oss til å trekke på smilebåndet!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    40

  • Scholar

    39

  • laguna1365380434

    13

  • gripp

    9

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt vet jeg bedre som ikke skjærer halve kjønnsorganet av et barn enn en som skjærer halve kjønnsorganet av et barn. Er du dum i hodet?

favn,

basert på dine utallige dels stupide, dels irrasjonelle innlegg er det fristende å si det litt folkelig: Ja, du er dum i hodet...

Men nå kjenner ikke jeg din journal og skal derfor ikke si at du er dum... jeg henviser deg heller til NHD. Han kan sikkert hjepe deg!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholar, selveste landsbyrelativisten på dol...

Hvordan var det nå igjen med relativistens påstander (i denne tråden: dine)?

Er de sanne eller usanne?

favn,

at du ikke klarer å forholde deg til det faktum at dine normer ikke kan bevises som de eneste riktige og derfor ikke nødvendigvis bør presses på andre, er i sannhet (og heldigvis) bare ditt problem.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungt for det?

Ved å forhindre kjønnslemlestelse, redder man liv. Man tar ikke liv.

favn,

det er i grunnen litt trist (for deg) at du ikke klarer å delta i denne debatten på en adekvat måte.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rasmus den tredje

favn,

basert på dine utallige dels stupide, dels irrasjonelle innlegg er det fristende å si det litt folkelig: Ja, du er dum i hodet...

Men nå kjenner ikke jeg din journal og skal derfor ikke si at du er dum... jeg henviser deg heller til NHD. Han kan sikkert hjepe deg!

Vennlig hilsen

I tilegg til det du skriver, er hun en intenst masete person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tilegg til det du skriver, er hun en intenst masete person.

Jeg registrerer at du er intenst opptatt av meg i innlegg etter innlegg.

Ja, vi har jo alle våre saker. Lykke til i kampen for... ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...