Gå til innhold

hva hjelper mot vrangforestillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uten lisens, kun fornuft

Hei!

kan du forklare hva disse vrangforestillingene går ut på?

Ikke hør på legen om at du skal begynne på en av de pillene! Det gjør vondt verre hvis det ikke er noe alvorlig galt med deg, og du forklarer jo ikke hva dette går ut på. Han kan jo ikke bare anbefale deg å prøve antipsykotikum uten å spørre hva eksakt som plager deg!!! Jeg har selv røyket hasj mye og vet at hodet mitt er litt rart noen ganger pga. det men hodet er en utrolig inretning som i de fleste tilfeller ikke behøver piller og skiit! Du klarer å fikse opp i det med dine egne ressurser og med "den gode samtalen" Det har jeg UROKKELIG stor tro på, ihvertfall inntill jeg får høre hva eksakt du sliter med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...