Gå til innhold

Angst og depresjon trigget av yttre hendelse

Anbefalte innlegg

Bruker 5mg Zyprexa og 20mg cipralx mot en mild bipolar lidelse, Skal snart forsøke lamictal.

Har fått vite for et par uker siden at jobben min er i stor fare.Og her jeg bor er det ikke lett å skaffe seg en ny.

Min reaksjon var å bli nedstemt. Deretter etter å ha tenkt meg litt om så ble jeg oppstemt og så for meg nye muligheter for hva fremtiden vil bringe. Dette varte en uke. Nå har jeg blitt nedstemt igjen og har fått lettere angst. Føler at medisinene legger lokk på og demper følelsen når det gjelder denne situasjonen. Men jeg føler meg ikke helt bra nå og det er vel en naturlig reaksjon.

Det jeg er redd for er at dette skal trigge en ny depresjon, Jeg føler meg som sagt ikke helt bra nå.

Det jeg kan gjøre er å ta mer zyprexa men det vil gjøre meg mere likegyldig og dempte meg slike at det ikke føles så sterkt.

Skal snart inn til samtale.

Er det lurt av meg å ta mere medisin eller skal jeg forsøke å ri dette av meg?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...