Gå til innhold

FU: Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, vanligvis på ettermiddagen eller kvelden. På morgenen passer det dårlig pga tida.

Håret vasker jeg også daglig.

• Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

19

• cecily

17

• morsan

12

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg dusjer hver gang jeg skal ut av huset og det er nesten hver dag.

Skrevet

Hver morgen. Og noen ganger en gang til i løpet av dagen. Kommer an på. Men minst en gang ihvertfall. :)

Skrevet

1-2 ganger om dagen. Kommer an på om jeg trener eller ikke.

Skrevet

Jeg dusjer stort sett 2 ganger daglig.

Føler meg ikke våken før jeg har dusjet om morningen, og jeg liker å være ren når jeg legger meg, derfor dusjer jeg om kvelden også.

Dusjer selvfølgelig når jeg har trent også, men jeg trener stort sett med det samme jeg står opp.

Håret vasker jeg med shampo om morningen, om kvelden skyller jeg det bare.

Og jeg dusjer alltid når jeg kommer hjem fra fest, hater å våkne med røykelukt i håret!

Skrevet

I dag har jeg ikke dusjet, men jeg har ikke kommet meg ut av joggebuksa heller. ;)

Stort sett hver dag, men det hender jeg hopper over. Dusjet alltid hver morgen før jeg dro på jobb, men nå er det jo ikke alle dager jeg ser andre folk enn babyen, og da er det liksom ikke SÅ nøye.

Skrevet

Vanligvis dusjer jeg hver kveld, vasker håret i dusjen da. Er jeg skikkelig sliten eller ikke får tid dusjer jeg morgenen etter. Sjelden det går mer enn 1 1/2 døgn fra dusj til dusj.

Skrevet

Dusjer og vasker håret hver morgen. Noen ganger gjør jeg det også på kvelden.

Skrevet

Jeg dusjer en gang om dagen. Vasker håret hver andre eller tredje dag.

Skrevet

som oftest hver dag, men hopper over hvis jeg ikke skal ut av huset,f.eks en søndag..liker å vake håret hver dag men ike alltid det skjer.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, enten på morgenen før skolen, eller på kvelden før jeg går på nattevakt. Eller begge deler...

Håret vasker jeg annenhver dag.

Gjest Ikke SÅ nøye på det..
Skrevet

2-3 ganger i uka hvis jeg bare går hjemme. Er ikke så nøye på det da.

Skrevet

Jeg dusjer annenhver eller hver tredje dag, avhengig av hva jeg har gjort i løpet av dagen/kvelden.

Men jeg vasker meg hver dag.

Skrevet

Hvis jeg skal på jobb, dusjer og vasker jeg håret mitt hver dag, men hvis jeg har en fridag eller to (eller det er søndag) hvor jeg ikke gjør noe spesielt, hopper jeg gjerne over en dag. Klart, nå er kroppen min (og håret mitt!) vant til å bli vasket hver dag, så på disse dagene ser jeg ikke bra ut, hehe.

Sånn som nå f.eks.

Har hatt fri, ikke dusja, ikke gjort en dritt faktisk, og nå føler jeg meg skitten som få, fysj!

Gjest gjennomblaut i ukedagene
Skrevet

Nå har jeg en jobb som gjør at jeg må dusje mye, så jeg tar vanligvis fri fra dusjen i helgene. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...