Gå til innhold

Hva synes dere om navnet "Mathea?"

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Og hvilket er finest av Mathea og Thea?

Skrevet

Veldig fine begge to syns jeg, men når jeg hører Mathea tenker jeg på Amathea, som er sånn abort-rådgivningskontor.. =)

Gjest Jeg om mitt
Skrevet

Liker egentlig ingen av dem. Thea er utvilsomt finest av de to.

Mathea syns jeg bare er et rart navn. Aldri likt det.

Skrevet

Vi har noen venner med ei jente som heter det. Syntes det var rart med en gang (hadde aldri hørt dt før), men en blir jo vant til det da. Synes nå det er et helt greit navn.

Thea liker jeg ikke.

Skrevet

Thea =)

Personlig synes jeg navnet ikke er noe særlig, men smak og behag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Personlig synes jeg navnet ikke er noe særlig, men smak og behag.

Ikke jeg heller, men det var det peneste av Mathea og Thea =)

Skrevet

Mathea er forsåvidt fint, men det minner meg for mye om "matté" (skrevet i lydskrift) som er japansk for "stopp" (brukes i japansk kampsport). Så for meg ville det bli litt rart å rope Mathea etter noen ;)

Skrevet

Jeg liker begge to og Mathea var (som et av mange) et alternativ til andre-navn på Snuppa vår.

Skrevet

Begge er nydelige! Men Thea er over-vanlig nå, så jeg ville nok godt for Mathea.

Skrevet

Mathea. Kjenner flere som heter det, men de forkorter ofte navnet til Thea.

Jeg kjenner ihvertfall til 5 stykker som heter det :o)

Skrevet

Nei, huff. Det ligner for mye på Amathea, og jeg synes ikke det er pent heller. Jeg liker Thea bedre.

Gjest snart Matheamor
Skrevet

Jeg har en liten Mathea i magen.

Synes navnet er helt nydelig!

Skrevet

Jeg tror at dersom jeg hadde fått ei jente nå, så ville det blitt en Mathea. Så jeg synes det er kjempefint! Thea er også fint, men har liksom ikke det samme "lille ekstra" som Mathea..

Skrevet

Mathea er nydelig. Thea er også fint, men jeg har vel egentlig blitt litt "lei" det navnet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...