Gå til innhold

Overvektig 11 åring..


Gjest bussy mama

Anbefalte innlegg

Det så jo nesten litt artig ut ja.. kan fort lage en lek ut av det der:)

Ja, ikke sant? Du får slike baller ned i 150 kr/stk (men da oftest 75 cm). Kan jo være greit å ha flere, når du har flere barn, slik at det ikke blir kamp om å få holde på, men at barna kan leke og være i aktivitet sammen. I alle fall om dere har litt plass i en kjellerstue eller no'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

det er ikke mulig for henne eller de to andre ungene å spise når de ikke skal her hjemme.. jeg er hjemmeværende og holder øye med det hele tiden.. ikke har de mulighet til å kjøpe seg noe heller for jeg har også pengene deres..Så tror ikke hun spiser noe jeg ikke vet om egentlig..men klart.. unger er utspekulerte også:) Det er ikke noe godis i huset her.. og eneste saften vi har er sukkerfri.Vanskelig dette syns jeg..

Da jeg var på hennes alder for over 40 år siden, fikk vi av og til snop av skolekamerater. Og jeg vil tro det er mye mer penger og snop blant barn i dag. Jeg var som regel innom besteforeldre etter skoletid, og der vanket det gjerne noe godt eller litt penger, som jeg kjøpte godt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei du!

Jeg ville sjekket om din overvektige 11-åring kanskje lider av lymføem. Dette er en opphoping av veske i lymfesystemet, og de fleste som får dette har fått beskjed om å slanke seg før de fikk vite hva som var den egentlige årsaken. Sjekk ut følgende nettside: www.lymfoedem.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...