Gjest Dagen derpaa Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har fått med meg at Zyrtec skal hjelpe mot bakrus. Noen som har erfaring? Hvor mange tabletter tar man, og når? Rett før man begynner å drikke? 0 Siter
Gjest den VIRKER Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Prøv deg fram med en tabelett ved denne festen. Du tar den sammen med første drammen ;o). Jeg bruker bare en, mens en venninne tar to. Noen blir veldig trøtte dagen derpå av tabletten, noen får litt angstproblemer, men direkte fyllesyk, nei det er du ikke ) 0 Siter
Gjest et tips til Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Husk å drikke brus og vann også, og det hjelper å være oppe litt når du kommer hjem før du legger deg. Jeg pleier å se litt tv og drikke vann... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ta en tablett umiddlebart før du begynner å trikke + en tablett før du legger deg. Det gjør susen. 0 Siter
Freya Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er iallfall et vidundermiddel for meg! Pleier å ta en tablett når jeg begynner å drikke, og en før jeg legger meg. Har ikke vært fyllesjuk (kvalm) etter at jeg begynte med dette. DEILIG! 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ja, det virker utrolig bra :-) Det er et vidundermiddel for meg også. Jeg kan ikke ta tabletten når jeg begynner å drikke for da sovner jeg rundt midnatt..... Jeg tar den når jeg legger meg og det virker like bra :-) Bare en tablett. 0 Siter
mAd Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg pleide ta en før jeg dro ut, funka som fy. Noen tar også en før de legger seg, så hvis du husker det, kan det jo være ekstra trygt da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.