Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil gjerne minne om småbarnstreffet på Sola, som er hver første og tredje onsdag i måneden. Det er i regi av AF, men også vi som har adoptert via andre organisasjoner er velkomne.

Det er kjempekoselig - virkelig! Og neste gang er i morgen. :-)

Sted: Sørnes Kirke på Røyneberg, i kjelleren, inngang fra baksiden.

Tid: kl 1000-1200. Ta med noe å bite i.

:-)

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200987-sm%C3%A5barnstreff-p-sola/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rogaland AF

Siden det i utgangspunktet var din idè, kjære AAA, så synes jeg det er flott at du tipser :-)

Ellers må jeg jo fortelle at det står om småbarnstreffet (og alt annet som skjer i AF-Rogaland) på hjemmesiden vår:

http://www.adopsjonsforum.no/?avdelingid=1454

Hvis dere går inn på "Rogaland lokalavdeling" i menyen til venstre i siden, så finner dere ulike aktiviteter i regi Rogaland AF.

Det kommer også et medlemsbrev nå i oktober.

Misunner dere permisjonen og skulle gjerne ha vært med. Det spørs om jeg ikke får ta meg en fridag i ny og ne og stille opp med veslejenta. :o)

Hilsen

Ja det syns jeg virkelig at du skulle! :-) Vi må jo se hvordan det går med manken på lille-yogi. Fulgte du rådet mitt om å gi henne whiskas?? ;-))

Hihi....

MVH

Ja det syns jeg virkelig at du skulle! :-) Vi må jo se hvordan det går med manken på lille-yogi. Fulgte du rådet mitt om å gi henne whiskas?? ;-))

Hihi....

MVH

Har hørt at inntak av rått egg også skal gi blankere hår. (Eller var det pels på katta montro????) :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...