AAA Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Jeg vil gjerne minne om småbarnstreffet på Sola, som er hver første og tredje onsdag i måneden. Det er i regi av AF, men også vi som har adoptert via andre organisasjoner er velkomne. Det er kjempekoselig - virkelig! Og neste gang er i morgen. :-) Sted: Sørnes Kirke på Røyneberg, i kjelleren, inngang fra baksiden. Tid: kl 1000-1200. Ta med noe å bite i. :-) MVH 0 Siter
Gjest Rogaland AF Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Siden det i utgangspunktet var din idè, kjære AAA, så synes jeg det er flott at du tipser :-) Ellers må jeg jo fortelle at det står om småbarnstreffet (og alt annet som skjer i AF-Rogaland) på hjemmesiden vår: http://www.adopsjonsforum.no/?avdelingid=1454 Hvis dere går inn på "Rogaland lokalavdeling" i menyen til venstre i siden, så finner dere ulike aktiviteter i regi Rogaland AF. Det kommer også et medlemsbrev nå i oktober. 0 Siter
yogi Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Misunner dere permisjonen og skulle gjerne ha vært med. Det spørs om jeg ikke får ta meg en fridag i ny og ne og stille opp med veslejenta. ) Hilsen 0 Siter
AAA Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Misunner dere permisjonen og skulle gjerne ha vært med. Det spørs om jeg ikke får ta meg en fridag i ny og ne og stille opp med veslejenta. ) Hilsen Ja det syns jeg virkelig at du skulle! :-) Vi må jo se hvordan det går med manken på lille-yogi. Fulgte du rådet mitt om å gi henne whiskas?? ;-)) Hihi.... MVH 0 Siter
yogi Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ja det syns jeg virkelig at du skulle! :-) Vi må jo se hvordan det går med manken på lille-yogi. Fulgte du rådet mitt om å gi henne whiskas?? ;-)) Hihi.... MVH Har hørt at inntak av rått egg også skal gi blankere hår. (Eller var det pels på katta montro????) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.