Gå til innhold

Så kom brevet fra AF :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra!!! Da er dere et skritt nærmere, og som du sier; det er nå den virkelige ventingen starter.

Vi er ikke så langt etter dere. Håper på svar fra Bufetat innen en måned, så da er vi vel ca to mnd etter dere...

Blir spennende å følge hverandre i tiden fremover og så får vi håpe behandlingstiden i Colombia går ned i året som kommer.

Hilsen

Gratulerer! Det er berre litt over ei veke sidan me fekk vita at våre papir var ferdig legaliserte og vart sende til Bolivia, så då ligg me heilt likt i løypa! No får me berre håpa at ventetida blir kort både i Colombia og Bolivia - eg kryssar alt eg har!

Lukke til i ventetida!

Klem,

Annonse

Gratulerer med et stort skritt videre. Deilig å vite at pairene snart er hos ICBF. Er spent på hvor raskt dere får DVA-dato. Ja, det er nå den lange ventetiden begynner.....det vet vi alt om. Håper ventetiden er på vei ned.

Vi håper på godkjenning fra Bufetat om ca 1 mnd. Gleder meg til å ta fatt på den "aktive" delen av prosessen. Har begynt å se litt på bilder, og guttene synes det er kjempespennende at bilder av dem skal sendes helt til Colombia.

Nå kan du senke skuldrene og bare vente!

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...