Gå til innhold

Så kom brevet fra AF :-)

Anbefalte innlegg

Colombiamamma
Skrevet

Dokumentene er nå ferdig legalisert og sendes Colombia!

YES!!! Endelig et skritt videre.

Det er nå den lange ventetiden begynner!

valmue1365380326
Skrevet

Gratulerer med et viktig skritt videre på veien mot Barnet :)

Skrevet

Det var hyggelige nyheter cm!

Lykke til videre!!

Hilsen fra

Skrevet

Så bra!!! Da er dere et skritt nærmere, og som du sier; det er nå den virkelige ventingen starter.

Vi er ikke så langt etter dere. Håper på svar fra Bufetat innen en måned, så da er vi vel ca to mnd etter dere...

Blir spennende å følge hverandre i tiden fremover og så får vi håpe behandlingstiden i Colombia går ned i året som kommer.

Hilsen

Skrevet

Gratulerer! Det er berre litt over ei veke sidan me fekk vita at våre papir var ferdig legaliserte og vart sende til Bolivia, så då ligg me heilt likt i løypa! No får me berre håpa at ventetida blir kort både i Colombia og Bolivia - eg kryssar alt eg har!

Lukke til i ventetida!

Klem,

Skrevet

Det var gode nyheter! Håper det går kjapt for dere i neste runde!

Skrevet

Det var gode nyheter! Håper det går kjapt for dere i neste runde!

Skrevet

sååååå deilig!!!! Husker følelsen....så godt å få de avgårde til der det egentlig skjer!

kristin691365380881
Skrevet

Lykke til videre!

Vennlig hilsen

Skrevet

FANTASTISKE nyheter ikke sant!

Gleder meg på deres vegne..

Lykke til i neste fase av ventingen.. Kanskje går det superraskt??

Skrevet

Gratulerer med et stort skritt videre, Colombiamamma :-)) Gleder meg til å følge dere videre på veien, og tvi-tvi for at ventetiden går nedover i 2006 :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med et stort skritt videre. Deilig å vite at pairene snart er hos ICBF. Er spent på hvor raskt dere får DVA-dato. Ja, det er nå den lange ventetiden begynner.....det vet vi alt om. Håper ventetiden er på vei ned.

Vi håper på godkjenning fra Bufetat om ca 1 mnd. Gleder meg til å ta fatt på den "aktive" delen av prosessen. Har begynt å se litt på bilder, og guttene synes det er kjempespennende at bilder av dem skal sendes helt til Colombia.

Nå kan du senke skuldrene og bare vente!

Klem

Skrevet

Gratulerer og lykke til videre, håper den siste lange ventetiden går fort!!!

Skrevet

Så flott, dere har virkelig noe å glede dere til. Det er fantastisk å være tobarnsmor!

Skrevet

Så bra!!!! Grattis med et stort og viktig skritt i riktig retning :)

Skrevet

Gratulerer nok en gang med ett skritt videre :-). Håper ventetiden holder seg under ett år og dere blir fire i god tid innen julen 06!!

Klem fra

Skrevet

GRATULERER så mye Colombiamamma!!

Gode nyheter som dere får kose dere godt med i helga :-)

LYKKE TIL videre.

Klem fra

Skrevet

Oj, dere er virkelig hakk i hel!!! Vi får krysse fingrene for at prosessen videre går kjempefort!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...