Gå til innhold

Navn på kjønnsorgan

Anbefalte innlegg

nordlandskvinne

Hva kaller dere egentlig kjønnorganene til hverandre? Merker selv at jeg unngår direkte omtale, og det er jo egentlig ganske dumt og fattig at vi ikke har gode ord.

Tenker nok at kuk er det beste ordet om min kjærestes penis, men klarer liksom bare ikke å få uttalt det. Redd for at det blir vulgært.

Om eget kjønn har jeg ikke noe navn, mus synes jeg er forferdelig. Kliniske navn som skjede, vagina, penis etc er jo kunstige å bruke i et sexliv.

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202606-navn-p%C3%A5-kj%C3%B8nnsorgan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har hentet noen navn fra "Kama Sutra"

Kanskje du kan bruke noen av disse :

Navn på det mannlige lem :

Det virile lem - Forplantningsorganet - Smedens blåsebelg - Duen - Ranglen- Den ustemmelige - Befrieren - Slyngplanten - Hisseren - Forføreren - Den som sover - Stifinneren - Skredderen - Slukkern - Vrideren - Bankeren - Svømmeren - Inntrengeren - Den enøyde - Spytteren osv.

De kvinnelige organer :

Vulvaen - Den vellystige - Stæren - Sprekken - Pinnsvinet - Klemmen - Den pågående - Sprøytevogna - Slukhalsen - Den imøtekommende - Den våte - Svelget - Biteren - Sugeren - Vepsen - Den varmende osv.

Dette er bare noen få, du finner hele listen i boken Den illustrerte Kama Sutra " Den duftende hagen"

Annonse

Har hentet noen navn fra "Kama Sutra"

Kanskje du kan bruke noen av disse :

Navn på det mannlige lem :

Det virile lem - Forplantningsorganet - Smedens blåsebelg - Duen - Ranglen- Den ustemmelige - Befrieren - Slyngplanten - Hisseren - Forføreren - Den som sover - Stifinneren - Skredderen - Slukkern - Vrideren - Bankeren - Svømmeren - Inntrengeren - Den enøyde - Spytteren osv.

De kvinnelige organer :

Vulvaen - Den vellystige - Stæren - Sprekken - Pinnsvinet - Klemmen - Den pågående - Sprøytevogna - Slukhalsen - Den imøtekommende - Den våte - Svelget - Biteren - Sugeren - Vepsen - Den varmende osv.

Dette er bare noen få, du finner hele listen i boken Den illustrerte Kama Sutra " Den duftende hagen"

kunne _aldri_ brukt noen av de ordene. ting som å si "når du pusser geværet" kan være morsomt, men spytteren, vrideren osv er jo bare teit. ikke morsomt, ikke vanlig, ikke særlig sjakktrekk å bruke...

synes jeg

"Fitte" synes jeg er et flott ord, dog ufortjent misbrukt i negativ betydning. Til "daglig" sier jeg nok "mus", men i litt mer "ladede" situasjoner bruker jeg "fitte".

"..........................................."

der må jeg si meg helt enig. heldigvis forstod min kjære veldig tidlig at det ikke var noe lurt å sidestille ordet "fitte" med "f***" og "h******". alt for lett rundt her at noen sier "fitte" når det er noe de ikke får til, eller om de skal kalle ei jente for noe negativt!

er også typisk gutter (rundt her) å si "det lukter jo fitte" om de kjenner lukta av noe bedervet mat eller noe. hvorfor det?

er det rart mange jenter sliter med å bli slikket (fra tråden nedfor her)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...