Gå til innhold

motivere hverandre?


mamacass

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har som mange andre rundt omkring lyst å gjøre noe med de ekstra kiloene mine- jeg er ikke overvektig, men føler meg ikke riktig vell med meg selv,har nok blitt litt for glad i å kose meg! Er forholdsvis fersk på doktor online, så jeg har lett litt rundt her for å finne "medsammensvorne". Hadde vært kjekt å hatt noen å diskutere med og ty til når motivasjonen ikke er på topp!

Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heidironstad

Hei, jeg også sliter med motivasjonen til tider. Ønsket om og finne en som kan hjelpe er stort. Vil gjerne være med og støtte hverandre om du vil.

Litt om meg, alenemor på 30 år, veier 139 kg og er 169 cm høy. Så som du ser så er det en del kg som skal av og derfor vanskelig og motivere seg bestandig. Men sammen kan vi klare oss bedre.

Anbefaler også www.slankenett.no, der er det mange som sliter med det samme, der hjelper vi og støtter vi hverandre så godt som det lar seg gjøre.

Hilsen Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...