Gå til innhold

Så ble damen funnet skyldig...


gripp

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=296055

Jeg tviler på denne fyren.

Han sliter sikkert, men det er trolig mer en sak for psykiatrien enn for rettsvesenet.

Han fikk visstnok av seg klærne i en fei og lå der struttende. At den påfølgende avsugingen kanskje var slitsom da fyllenervene tok tak, så være, men en sak for rettsvesenet? Neppe.

..

Det blir mange angrende syndere i rettssalene rundt om etter dette, syndere som "sov" da det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    38

  • flisa

    30

  • skorpionfisken

    15

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Fordi du er gripp, kommer du deg selvsagt klar i forumet med innlegget ditt.

Vi andre blir jo nesten lynsjet av å stille oss undrende til at mannen ble voldtatt.

Men uansett, retten har talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er gripp, kommer du deg selvsagt klar i forumet med innlegget ditt.

Vi andre blir jo nesten lynsjet av å stille oss undrende til at mannen ble voldtatt.

Men uansett, retten har talt.

hehe...jeg fikk ikke med meg hele den diskusjonen.

Men mannfolk som sutrer over at det skar seg litt på nachspielet, har jeg liten sympati for. Man får bite tennene sammen, og la tida gjøre jobben.

Voldtektsbegrepet blir utvannet når det skal gjelde friske, unge mannfolk som har rota det til i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Ikke bare er det nesten umulig å få noen dømt for voldtekt i dette landet, men når det skjer, så tror ikke folk på personen som blir voldtatt.

Akk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg, jeg. Men man får jaggu kjeft for å undre seg litt over det.

Jeg husker en annen diskusjon her inne, da jeg sa at jeg hadde funnet det ørlite bedre om kjæresten min FIKK enn gav oralsex til noen andre, da dette kunne skje nermæst ved et uhell, men da var det ingen som var enig.

Jeg har også forsøkt dette på kjæresten min, og han våkner som regel før jeg har fått funnet frem under dyna.

Han _kan_ selvsagt mot alle odds ha vært helt uskyldig, men min lille teori er at han er litt småsugen på nachspielkos, men da de dukker opp med kamera osv dukker tanken på forloveden opp, han får panikk, og må late som om det var voldtekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...jeg fikk ikke med meg hele den diskusjonen.

Men mannfolk som sutrer over at det skar seg litt på nachspielet, har jeg liten sympati for. Man får bite tennene sammen, og la tida gjøre jobben.

Voldtektsbegrepet blir utvannet når det skal gjelde friske, unge mannfolk som har rota det til i fylla.

Ditt poeng om utvanning av voldtektsbegrepet er viktig. Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg, jeg. Men man får jaggu kjeft for å undre seg litt over det.

Jeg husker en annen diskusjon her inne, da jeg sa at jeg hadde funnet det ørlite bedre om kjæresten min FIKK enn gav oralsex til noen andre, da dette kunne skje nermæst ved et uhell, men da var det ingen som var enig.

Jeg har også forsøkt dette på kjæresten min, og han våkner som regel før jeg har fått funnet frem under dyna.

Han _kan_ selvsagt mot alle odds ha vært helt uskyldig, men min lille teori er at han er litt småsugen på nachspielkos, men da de dukker opp med kamera osv dukker tanken på forloveden opp, han får panikk, og må late som om det var voldtekt...

... og kanskje det at mannen har kjæreste, spiller inn på forklaringen...?

*spekulativ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""Han fikk visstnok av seg klærne i en fei og lå der struttende."

Hvor finner du dette? Det eneste jeg ser i den artikkelen er:

"- Kan man tenke seg at en sovende person kan la seg kle av uten å merke noe?"

Og da er svaret selfølgelig, for enhver som har noen som helst erfaring med noe som helst, ja. Man kan både kles av og knulles uten å våkne - spesiellt hvis man er ordentlig full. Og det er pr.def. voldtekt/overgrep, helt uavhengig av kjønn.

"......................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro ham! det er en prinsippiell viktig sak!

det at fyren har stå betyr ikke at han vil med hodet - og det må også være lov for en mann å ikke synes det er greit at noen bare forsyner seg. fanken heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er gripp, kommer du deg selvsagt klar i forumet med innlegget ditt.

Vi andre blir jo nesten lynsjet av å stille oss undrende til at mannen ble voldtatt.

Men uansett, retten har talt.

Da regner jeg med at det også er greit at man stiller seg kritisk til enkelte tilfeller hvor kvinner sier de har blitt voldtatt, og kanskje egentlig er sure på vedkommende som ikke ville gi telefonnummeret, ikke ville ringe etc.? Men nei - det kan man selvfølgelig ikke si; Så lenge det finnes kvinner som blir voldtatt, og hvor gjerningsmannen går fri, så er pr.def. alle kvinnelige anklager om voldtekt reelle...

"......................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""Han fikk visstnok av seg klærne i en fei og lå der struttende."

Hvor finner du dette? Det eneste jeg ser i den artikkelen er:

"- Kan man tenke seg at en sovende person kan la seg kle av uten å merke noe?"

Og da er svaret selfølgelig, for enhver som har noen som helst erfaring med noe som helst, ja. Man kan både kles av og knulles uten å våkne - spesiellt hvis man er ordentlig full. Og det er pr.def. voldtekt/overgrep, helt uavhengig av kjønn.

"......................................................"

helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro ham! det er en prinsippiell viktig sak!

det at fyren har stå betyr ikke at han vil med hodet - og det må også være lov for en mann å ikke synes det er greit at noen bare forsyner seg. fanken heller!

"og det må også være lov for en mann å ikke synes det er greit at noen bare forsyner seg. fanken heller!"

Godt poeng. Og jeg tror ikke noe som dette er lett å få dømt i en rettssak, så jeg tipper saksøker har hatt en ganske overbevisende sak.

"....................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du er gripp, kommer du deg selvsagt klar i forumet med innlegget ditt.

Vi andre blir jo nesten lynsjet av å stille oss undrende til at mannen ble voldtatt.

Men uansett, retten har talt.

Nå spammer jeg overskrifta her, men om en mann skal voldtas må han da penetreres.

Dette er ikke voldtekt, fyren hadde jo ***, og....., nei er dette voldtekt er jorda flat!

Han må være psyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg har egentlig i min naivitet trodd at voldtekt=penetrering.

Har hørt om menn som er blitt voldtatt av andre menn.

Men oralsex fra en kvinne???

En mannlig kollega av meg mener hardnakket at det ikke er voldtekt, og menner mannen er spik spenna gæærn som i det hele tatt vurderte å anmelde noe sånt som andre menn ville sett på som en gave. Jeg er jo bare kvinne så jeg vet ikke, men er tilbøyelig til å være enig med min kollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig i min naivitet trodd at voldtekt=penetrering.

Har hørt om menn som er blitt voldtatt av andre menn.

Men oralsex fra en kvinne???

En mannlig kollega av meg mener hardnakket at det ikke er voldtekt, og menner mannen er spik spenna gæærn som i det hele tatt vurderte å anmelde noe sånt som andre menn ville sett på som en gave. Jeg er jo bare kvinne så jeg vet ikke, men er tilbøyelig til å være enig med min kollega.

Hvis alle forlovede og gifte menn går rundt og ser på dette som en gave - så ville jeg valgt å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro ham! det er en prinsippiell viktig sak!

det at fyren har stå betyr ikke at han vil med hodet - og det må også være lov for en mann å ikke synes det er greit at noen bare forsyner seg. fanken heller!

Enig med du! :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du! :-)

Beste hilsen fra

jeg kjenner ei som fikk store problemer da hennes forlovede skulle på utdrikkingslag - og de "greie" kameratene hans hadde skaffet tilveie ei stropperske til han -de bandt han til en stol og så satt hun og red han - utenpå klærne riktignok - men han VILLE IKKE!. men kroppen hans reagerte jo - han syns det var YDMYKENDE og uverdig -han fortalte det til sin forlovede også - - og det var så vidt det ble noe bryllup....

Så klart sånt er OVERGREP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg med at det også er greit at man stiller seg kritisk til enkelte tilfeller hvor kvinner sier de har blitt voldtatt, og kanskje egentlig er sure på vedkommende som ikke ville gi telefonnummeret, ikke ville ringe etc.? Men nei - det kan man selvfølgelig ikke si; Så lenge det finnes kvinner som blir voldtatt, og hvor gjerningsmannen går fri, så er pr.def. alle kvinnelige anklager om voldtekt reelle...

"......................................................"

Ethvert voldtektstilfelle blir undersøkt nøye, og slike fakehistorier fra kvinner forekommer sjeldent.

Men er det utlendinger inne i bildet er det ingen tvil(nesten sann den setningen).

Mørketallene er store, mange voldtekter av kvinner blir aldri anmeldt.

Men denne påståtte mannevoldtekten,avsugningen eller hva det nå var er garantert et pr-jippo. Det har gått prestisje i saken, utenlandsk media fattet intresse, derfor ble kvinnen dømt mot alle odds.

Og den "voldtatte"(hehe) kommer med bok om saken og tjener masse penger på storyen. Dama hans var med på å planla hele løpet.

Sånn var det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner ei som fikk store problemer da hennes forlovede skulle på utdrikkingslag - og de "greie" kameratene hans hadde skaffet tilveie ei stropperske til han -de bandt han til en stol og så satt hun og red han - utenpå klærne riktignok - men han VILLE IKKE!. men kroppen hans reagerte jo - han syns det var YDMYKENDE og uverdig -han fortalte det til sin forlovede også - - og det var så vidt det ble noe bryllup....

Så klart sånt er OVERGREP!

Uff, for noen ekle venner. Stakkars fyr, det der var jo perverst.

Menneh... de stropperskene... hvorfor holder de seg ikke til det de er best til: Henge i stroppen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...