Gå til innhold

Så ble damen funnet skyldig...


gripp

Anbefalte innlegg

Gjest glemtnick

Det er visstnok ikke uvanlig at kvinner reagerer fysisk når de blir voldtatt, dvs at de blir våte.

Det er fullt mulig at man ikke ønsker å ha sex med hvemsomhelst selv om man er våt eller har ereksjon.

Eh....sikkert!

Du er våt i kjeften også, fordi at slimhinnene ikke skal bli ødelagte, det er da noe helt annet.

Men at en mann får lysten ***?

det kan da ikke sammenlignes, herregud er du helt fjern?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    38

  • flisa

    30

  • skorpionfisken

    15

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Eh....sikkert!

Du er våt i kjeften også, fordi at slimhinnene ikke skal bli ødelagte, det er da noe helt annet.

Men at en mann får lysten ***?

det kan da ikke sammenlignes, herregud er du helt fjern?!!

???

Kvinner er da ikke konstant våte nedentil heller, akkurat som menn ikke har konstant ereksjon. Hvorfor kan det ikke sammenliknes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glemtnick

???

Kvinner er da ikke konstant våte nedentil heller, akkurat som menn ikke har konstant ereksjon. Hvorfor kan det ikke sammenliknes?

Nei, det kan absolutt ikke sammenlignes!

Et menneske er fuktig der det er slimhinner på/i kroppen,fordi slimhinnene ikke skal sprekke, bli infiserte og ødelagte. Derfor er du mer eller mindre konstant fuktig på slike steder.

Å få ******* er noe helt annet, det har med opphisselse å gjøre. Jeg er enig med kvinnens advokat.

hele dommen er hoderystende og latterlig!

Du og andre får mene hva dere vil, men jeg tror denne mannen fikk kalde føtter i etterkant av akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan absolutt ikke sammenlignes!

Et menneske er fuktig der det er slimhinner på/i kroppen,fordi slimhinnene ikke skal sprekke, bli infiserte og ødelagte. Derfor er du mer eller mindre konstant fuktig på slike steder.

Å få ******* er noe helt annet, det har med opphisselse å gjøre. Jeg er enig med kvinnens advokat.

hele dommen er hoderystende og latterlig!

Du og andre får mene hva dere vil, men jeg tror denne mannen fikk kalde føtter i etterkant av akten.

Så du mener altså at kvinner alltid er like våte?

De blir ikke våtere når de er seksuelt opphisset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glemtnick

Så du mener altså at kvinner alltid er like våte?

De blir ikke våtere når de er seksuelt opphisset?

Å HERREGUD!

Mener du jeg skal legge frem en statistikk over fuktighet i kroppens slimhinner?

Som: Mandag var du 40% fuktig nedentil og 30% fuktig i kjeften. Tirsdag var du 50% nedentil og 40% i kjeften. På Onsdag når du hadde deg var du 90% fuktig nedentil og 45% i kjeften osv.

Jeg vet ikke hvordan du ville definere din fuktighet ved en eventuell voldtekt, men den er kansje 100% hos deg sånn som du ytrer deg! ;o *sarkastisk*

Men om du kan litt legevitenskap, så må du vite at indre slimhinner må ha en høy fuktighet for ikke å bli ødelagte. Det er ikke ensbetydende med opphisselse slik som du tror.

Så svaret er ja, slimhinnene(spessielt de nedentil) er veldig fuktige til normalt også, men de blir enda fuktigere ved ***.

Sånn nå har du fått det inn med tesje.

Jeg pleier aldri å diskutere slike tema, men jeg føler meg tvunget til å svare deg når du er(eller later som du er?) så grønn.

Dette er en syk diskusjon der du sammenligner to forskjellige ting, og jeg vil ikke diskutere mer med deg, for det er som å stange hodet i veggen. Ferdig med temaet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD!

Mener du jeg skal legge frem en statistikk over fuktighet i kroppens slimhinner?

Som: Mandag var du 40% fuktig nedentil og 30% fuktig i kjeften. Tirsdag var du 50% nedentil og 40% i kjeften. På Onsdag når du hadde deg var du 90% fuktig nedentil og 45% i kjeften osv.

Jeg vet ikke hvordan du ville definere din fuktighet ved en eventuell voldtekt, men den er kansje 100% hos deg sånn som du ytrer deg! ;o *sarkastisk*

Men om du kan litt legevitenskap, så må du vite at indre slimhinner må ha en høy fuktighet for ikke å bli ødelagte. Det er ikke ensbetydende med opphisselse slik som du tror.

Så svaret er ja, slimhinnene(spessielt de nedentil) er veldig fuktige til normalt også, men de blir enda fuktigere ved ***.

Sånn nå har du fått det inn med tesje.

Jeg pleier aldri å diskutere slike tema, men jeg føler meg tvunget til å svare deg når du er(eller later som du er?) så grønn.

Dette er en syk diskusjon der du sammenligner to forskjellige ting, og jeg vil ikke diskutere mer med deg, for det er som å stange hodet i veggen. Ferdig med temaet!

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...