Gå til innhold

Så ble damen funnet skyldig...


gripp

Anbefalte innlegg

jeg kjenner ei som fikk store problemer da hennes forlovede skulle på utdrikkingslag - og de "greie" kameratene hans hadde skaffet tilveie ei stropperske til han -de bandt han til en stol og så satt hun og red han - utenpå klærne riktignok - men han VILLE IKKE!. men kroppen hans reagerte jo - han syns det var YDMYKENDE og uverdig -han fortalte det til sin forlovede også - - og det var så vidt det ble noe bryllup....

Så klart sånt er OVERGREP!

Huff :-(

Selvfølgelig er det overgrep. Og jeg ble dårlig da jeg hørte hva Staff hadde sagt i et program - at mannen bare burde se på det som et "hyggelig minne". Alvorlig talt! Det hadde blitt rimelig ramaskrik om det samme hadde blitt sagt til en dame som hevdet seg voldtatt....

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    38

  • flisa

    30

  • skorpionfisken

    15

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Da regner jeg med at det også er greit at man stiller seg kritisk til enkelte tilfeller hvor kvinner sier de har blitt voldtatt, og kanskje egentlig er sure på vedkommende som ikke ville gi telefonnummeret, ikke ville ringe etc.? Men nei - det kan man selvfølgelig ikke si; Så lenge det finnes kvinner som blir voldtatt, og hvor gjerningsmannen går fri, så er pr.def. alle kvinnelige anklager om voldtekt reelle...

"......................................................"

Kommer det som en overraskelse på deg hvis jeg forteller at regelen, ikke unntaket, er en kritisk gjennomgåelse av kvinners voldtektshistorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Hvis alle forlovede og gifte menn går rundt og ser på dette som en gave - så ville jeg valgt å være singel.

Min kollega er singel han. Men jeg vet jo ikke om han ville forandret mening om han var sammen med noen da.

Men jeg tror ikke han ville sagt til sin eventuelle kjæreste at han ble voldtatt om han hadde vært opptatt og havnet i den situasjonen.

Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville gått til sag og sagt at de ble voldtatt av en kvinne, selv om de kanskje følte at de ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert voldtektstilfelle blir undersøkt nøye, og slike fakehistorier fra kvinner forekommer sjeldent.

Men er det utlendinger inne i bildet er det ingen tvil(nesten sann den setningen).

Mørketallene er store, mange voldtekter av kvinner blir aldri anmeldt.

Men denne påståtte mannevoldtekten,avsugningen eller hva det nå var er garantert et pr-jippo. Det har gått prestisje i saken, utenlandsk media fattet intresse, derfor ble kvinnen dømt mot alle odds.

Og den "voldtatte"(hehe) kommer med bok om saken og tjener masse penger på storyen. Dama hans var med på å planla hele løpet.

Sånn var det! ;)

"Men denne påståtte mannevoldtekten,avsugningen eller hva det nå var er garantert et pr-jippo"

Javisst. Dette vet jo du noe som helst om...

Litt mindre skråsikkerhet i forhold til ting man ikke har mulighet til å vite noe om, hadde ganske mange tjent på i det lange løp...

Sorry Mac, men det skråsikre svadaet du kommer med kan ikke tas seriøst på noe plan.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spammer jeg overskrifta her, men om en mann skal voldtas må han da penetreres.

Dette er ikke voldtekt, fyren hadde jo ***, og....., nei er dette voldtekt er jorda flat!

Han må være psyk!

"Dette er ikke voldtekt, fyren hadde jo ***, og....., nei er dette voldtekt er jorda flat"

Her viser du at du ikke har begrep om hva du uttaler deg om. Det hender at kvinner som voldtas blir både våte og fysisk opphisset - det er ikke mindre voldtekt av den grunn.

Hvorvidt man vil kalle det voldtekt eller overgrep er totalt uinteressant. "En mann må penetreres for at det skal kalles voldtekt"? Heh-heh. Fascinerende innsiktsløst.

".................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kollega er singel han. Men jeg vet jo ikke om han ville forandret mening om han var sammen med noen da.

Men jeg tror ikke han ville sagt til sin eventuelle kjæreste at han ble voldtatt om han hadde vært opptatt og havnet i den situasjonen.

Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville gått til sag og sagt at de ble voldtatt av en kvinne, selv om de kanskje følte at de ble det.

Nei - og det er fordi "folk" har en oppfatning om at han skal skamme seg som IKKE syns det er greit???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer det som en overraskelse på deg hvis jeg forteller at regelen, ikke unntaket, er en kritisk gjennomgåelse av kvinners voldtektshistorier?

"Kommer det som en overraskelse på deg hvis jeg forteller at regelen, ikke unntaket, er en kritisk gjennomgåelse av kvinners voldtektshistorier?"

Og poenget var...?

Har du hevd for at retten og politiet _ikke_ har hatt en kritisk gjennomgang av denne saken?

"....................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for noen ekle venner. Stakkars fyr, det der var jo perverst.

Menneh... de stropperskene... hvorfor holder de seg ikke til det de er best til: Henge i stroppen? ;-)

Det nyeste nå er stroppeløse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig i min naivitet trodd at voldtekt=penetrering.

Har hørt om menn som er blitt voldtatt av andre menn.

Men oralsex fra en kvinne???

En mannlig kollega av meg mener hardnakket at det ikke er voldtekt, og menner mannen er spik spenna gæærn som i det hele tatt vurderte å anmelde noe sånt som andre menn ville sett på som en gave. Jeg er jo bare kvinne så jeg vet ikke, men er tilbøyelig til å være enig med min kollega.

Så hvis en mann, som på sin side har en partner, våkner av at en kvinne suger ham - så skal ha bare være glad for det? Jeg håper du ikke egentlig mener det der.

Jeg hadde vel neppe anmeldt noe slikt selv, men det betyr ikke at det er greit.

"................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kollega er singel han. Men jeg vet jo ikke om han ville forandret mening om han var sammen med noen da.

Men jeg tror ikke han ville sagt til sin eventuelle kjæreste at han ble voldtatt om han hadde vært opptatt og havnet i den situasjonen.

Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville gått til sag og sagt at de ble voldtatt av en kvinne, selv om de kanskje følte at de ble det.

"Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville gått til sag og sagt at de ble voldtatt av en kvinne, selv om de kanskje følte at de ble det."

Og er det greit? Er det slik det egentlig bør være?

"...................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Nei - og det er fordi "folk" har en oppfatning om at han skal skamme seg som IKKE syns det er greit???

Jeg synes ikke det er greit å oppføre seg som hun gjorde. Jeg ville kanskje til og med vært med på å henge henne ut som teit i venneflokken om han hadde betrodd seg til meg om hva hun hadde gjort.

Men derfra til å trekke henne for retten, kreve mye erstatning, gi henne fengselsstraff, plett på rullebladet, ødelegge hennes muligheter på arbeidsmarked og i livet ellers fordi hun, sikkert like full som ham, fant ut at hun ville suge ham?

Jeg synes det er litt ut av propsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit å oppføre seg som hun gjorde. Jeg ville kanskje til og med vært med på å henge henne ut som teit i venneflokken om han hadde betrodd seg til meg om hva hun hadde gjort.

Men derfra til å trekke henne for retten, kreve mye erstatning, gi henne fengselsstraff, plett på rullebladet, ødelegge hennes muligheter på arbeidsmarked og i livet ellers fordi hun, sikkert like full som ham, fant ut at hun ville suge ham?

Jeg synes det er litt ut av propsjoner.

Hun fortjener det jo! Hvorfor fortjener en gutt en straff om han "tror" at jenta vil????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

"Jeg tror ikke jeg kjenner noen menn som ville gått til sag og sagt at de ble voldtatt av en kvinne, selv om de kanskje følte at de ble det."

Og er det greit? Er det slik det egentlig bør være?

"...................................................."

Voldtekt er en veldig alvorlig sak. Om alle seksuelle tilnærmelser skal karakteriseres som voldtekt så vil alvorlighetsgraden utviskes.

Hva skjedde da han oppdaget det? Skjøv han henne vekk og kom seg vekk derfra, eller holdt hun ham fast og nektet ham å flytte seg. Truet hun ham til å ligge der og ble voldelig om han ikke lå i ro? Hvis det var så ille så er jeg enig i dommen. Men mange måneders fengsel for å suge en mann? Jeg vet ikke, men jeg synes det høres rart ut.

Da bør en voldtekt som innebærer vold og trusler gi mange års fengsel i min logikk (som sikkert ikke er så logisk av seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fortjener det jo! Hvorfor fortjener en gutt en straff om han "tror" at jenta vil????

Jeg er enig med deg, Flisa! At hun var full og trodde han ville det, åpner for nye, uhyggelige muligheter for andre overgripere!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt er en veldig alvorlig sak. Om alle seksuelle tilnærmelser skal karakteriseres som voldtekt så vil alvorlighetsgraden utviskes.

Hva skjedde da han oppdaget det? Skjøv han henne vekk og kom seg vekk derfra, eller holdt hun ham fast og nektet ham å flytte seg. Truet hun ham til å ligge der og ble voldelig om han ikke lå i ro? Hvis det var så ille så er jeg enig i dommen. Men mange måneders fengsel for å suge en mann? Jeg vet ikke, men jeg synes det høres rart ut.

Da bør en voldtekt som innebærer vold og trusler gi mange års fengsel i min logikk (som sikkert ikke er så logisk av seg).

Straffeutmålingen her sier jeg ingenting om, da jeg ikke har noen klar formening om det. Ei heller kjenner jeg alle detaljene i saken. Gjør du? Hvis ikke, så er det vel rimelig lite logisk å være så bastant, er det ikke?

Når det gjelder hva straffen burde være for en voldelig voldtekt, så mener jeg bestemt at den burde være på mange år ubetinget fengsel. Strafferammene for voldtekt er strenge nok, men dommerne velger konsekvent å dømme altfor lave straffer.

F.eks den gruppevoldtekten som ble snakket om i en annen tråd her i dag; Der er det ingenting annet enn lovens strengeste straff som er riktig.

Men jeg spør igjen: Hvis jeg sovner, drita full, i sofaen på en fest (mens madamen er hjemme eller på en annen fest). Så våkner jeg av et kvinnemenneske som enten sitter på ansiktet mitt, sitter og humper opp og ned i fanget mitt, eller har pikken min langt nedi halsen - bør jeg være "glad" for det, og "se det som en gave"? Hva hvis denne kvinnen vet utmerket godt at jeg er gift e.l.?

"...................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener det jo! Hvorfor fortjener en gutt en straff om han "tror" at jenta vil????

Joda, det er mine unger også det, men jeg er overbevist om at du helt sikkert også har hørt uttrykket som en negativ betegnelse på mennesker av ikke-hvit opprinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener det jo! Hvorfor fortjener en gutt en straff om han "tror" at jenta vil????

Jeg er tilbøyelig til å tenke at straffen kanskje er litt drøy (er det betinget fengsel?)

"Hun fortjener det jo! Hvorfor fortjener en gutt en straff om han "tror" at jenta vil????"

Men du har jo faktisk rett i dette, også. Hvis en mann hadde slikket en sovende kvinne, og hun våknet idet hun kom, så hadde neppe dette blitt sett på noe som "hun bare burde være glad for".

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er mine unger også det, men jeg er overbevist om at du helt sikkert også har hørt uttrykket som en negativ betegnelse på mennesker av ikke-hvit opprinnelse.

?

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

"..............................................."

Hæ?

Jeg postet da for pokker ikke det innlegget i denne tråden....

....eller gjorde jeg det...?

Jøss, tror jeg går hjem snart jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffeutmålingen her sier jeg ingenting om, da jeg ikke har noen klar formening om det. Ei heller kjenner jeg alle detaljene i saken. Gjør du? Hvis ikke, så er det vel rimelig lite logisk å være så bastant, er det ikke?

Når det gjelder hva straffen burde være for en voldelig voldtekt, så mener jeg bestemt at den burde være på mange år ubetinget fengsel. Strafferammene for voldtekt er strenge nok, men dommerne velger konsekvent å dømme altfor lave straffer.

F.eks den gruppevoldtekten som ble snakket om i en annen tråd her i dag; Der er det ingenting annet enn lovens strengeste straff som er riktig.

Men jeg spør igjen: Hvis jeg sovner, drita full, i sofaen på en fest (mens madamen er hjemme eller på en annen fest). Så våkner jeg av et kvinnemenneske som enten sitter på ansiktet mitt, sitter og humper opp og ned i fanget mitt, eller har pikken min langt nedi halsen - bør jeg være "glad" for det, og "se det som en gave"? Hva hvis denne kvinnen vet utmerket godt at jeg er gift e.l.?

"...................................................."

....og en tar BILDER av det til og med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...