lina f Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg har problem med at jeg rødmer så fort, særlig hvis jeg er i sosiale sammenhenger og forkus blir rettet mot meg. Det gikk over en periode, men kom tilbake igjen, og er værre jo mer jeg tenker på det. Jeg leser på siden har at mange har samme problem som meg, å får råd om å gå til psykolog. Men jeg har ikke økonomi til det. Er det ikke no form for hjemmeøvelser man kan gjøre for å lure seg selv ut av denne onde sirkelen? 0 Siter
Gjest husker ikke signatur Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg har svart her før, så se på andres svar. Jeg hadde det før, men så forsvant det. 0 Siter
Adriana Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hvis du finner en psykolog med drifttilskudd så betaler du bare til du kommer opp i frikortgrensen og da blir det ikke så dyrt. Husker ikke hva grensen er og den forandrer seg litt fra år til år, men det er ca. 1500 kroner tror jeg. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.