Gjest skara:) Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Mister du penger mister du ingeting Mister du venner mister du noe Mister du kjærligheten mister du mye Mister du håpet mister du alt 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Å hevde at "Mister du penger mister du ingenting" er en kvalmende form for åndeligsnobberi. Dette med venner, kjærlighet og håp er jeg selvsagt enig i. Men kom ikke å fortell meg at penger ikke er viktig, og kanskje spesielt for de som er syke . 0 Siter
Gjest skara:) Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Å hevde at "Mister du penger mister du ingenting" er en kvalmende form for åndeligsnobberi. Dette med venner, kjærlighet og håp er jeg selvsagt enig i. Men kom ikke å fortell meg at penger ikke er viktig, og kanskje spesielt for de som er syke . Selvfølgelig er penger viktig har man ikke de er det ikke lett å leve,men kunne jeg ha valgt med å ha mye penger eller ha bra helse så blir valget enkelt faktisk! Vet ikke hva du hadde valgt men penger er desverre blitt f... så viktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.