Gå til innhold

Bipolar?

Gjest anonym akkurat her

Anbefalte innlegg

Gjest anonym akkurat her

Jeg har i mange år slitt med en depresjon, der det periodevis kommer alvorlige depressive perioder.

Den siste tiden har jeg imidlertid oppdaget noen forandringer. Jeg får i perioder veldig mye energi. Kan hoppe i senga, danser, baker mye og rydder. Klarer ikke å sitte i ro, men jeg er ikke nevneverdig glad, men jeg er heller ikke trist når jeg er depressiv fordi jeg i alle år har undertrykt følelsene.

I de periodene jeg har mye energi får jeg i tillegg for meg helt ulogiske ting, feks at det bor en eller annen skapning under senga, og når det står på er jeg fast bestemt på at det bor noen der selv om jeg i ettertid ser at det ikke har rot i virkeligheten.

Det jeg lurer på er om jeg kan være i ferd med å utvikle en form for bipolar lidelse? Grunnen til at jeg stusser litt er at jeg aldri er noe spesielt trist eller glad.

Blir takknemlig for alle innspill =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207836-bipolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært bipolar hele livet, men først i voksen alder slo det skikkelig ut. Det er som å reise med en usikret berg og dalbane. Plutselig helt i kjelleren, siden oppe i toppene. Kan være skikkelig ubehagelig, og det tar alle kreftene jeg har. For å finne ut om du har bipolar lidelse av en eller annen type, må du oppsøke psykiater, og kartlegging kan ta lang tid. Men det finnes mange gode medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207836-bipolar/#findComment-1506803
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...