Gjest jeg undertegner ikke Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Leiligheta er rotete og ekkel, og jeg klarer ikke gjøre noe med det. Jeg blir straffet av mine venner, og foreldrene mine sier bare at jeg skal ta meg sammen. Jeg har ikke råd til mat og røyker mye, for røyken er det eneste jeg har. Jeg har aldri hatt en fast jobb. Har alltid hatt en psykisk lidelse og gikk til psykolog, men så fikk jeg et forhold til psykologen. Det endte. Jeg er langtidsledig og har sendt inn hundrevis av søknader, uten napp. Sliter å leve på foreldrene mine og har forsøkt det meste. Er ensom og har ikke så mange venner. Jeg har dårlig råd og kan ikke være med på aktiviteter. Jeg tør ikke jobbe med det jeg er utdannet til fordi det er et tøft arbeide. Men jeg bør jobbe 100% for å forsvare studielånet. En butikkjobb kan ikke forsvare noe lån. Vet ikke om jeg er frisk nok til å jobb, er redd klarer meg ikke på trygda. Har ikke selvtillit. Forholdet jeg hadde er en stor sorg for meg, jeg følte meg kastet ut i intet fra jeg var liten, ut tilhørlighet. jeg fant tilhørligheten med han. Så endte det etter langt om lenge. Og jeg ble kastat ut igjen, men denne gangen i sterke stormkast. Går i terpai, men får ikke berabeidet det der. Venter på psykolog igjen, men det tar 1 år. Jeg vil ikke innlegges, for hva er vitsen når jeg ikke kan fortelle noe der. Jeg har ikke venner å støtte meg på, de har tatt avstand fra meg. Dette var et syteinnlegg fra meg. Beklager for det. Mange rare tanker nå. Jeg er så sliten. Vil så gjerne ha et arbeid. Er så trøtt og sliten etter årevis med dårlig råd og nederlag med jobbsøking. Har også opplevd mobbing på arbeidsplassen. Jeg vil ut i arbeidslivet og skaffe meg positive erfaringer. Jeg går i arbeidspraksis i aetat nå. Men jeg klarer ikke ha dårlig råd lenger, leve på foreldrene mine, det er et mareritt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207893-har-ingen-andre-%C3%A5-si-det-til-s%C3%A5-sier-det-her/ Del på andre si