Gjest Hanneline Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ER så lei dem. Har bare skikkelig tvangstanker rundt typen min og min mor. Ikke med andre. Jeg sliter med tillit pga hendelser i barndommen og klarer heller ikke å stole på typen/mor når de sier noe. Sikkert fordi de er de som jeg er nærmest. Har gått til gratis psykolog ca 10 ganger (siden jeg er student) men nå er det tilbudet over. Har fått mange tlf nr til psykologer som jeg burde ringe, men har lissom ikke motivasjon ennå til å foreta en sånn ringerunde ER bare sliten - kan få tvangstanker om alt mulig rart og må spørre/grave og stoler jo ikke på svarene jeg får heller så det blir en ond sirkel. Var deilig å gå til psykologen for da kunne jeg få ut all møkket og få tilbakevist at det mest sannsynlig ikke forhold seg slik som jeg trodde. har teknikker på å jobbe med tvangstankene, men det er slitsomt til tider og vanskeligere nå som jeg ikke går fast hos en psykolog. Jaja, bare et hjertesukk fra meg. Jeg vet jo hva jeg må gjøre. Men ville bare lufte ut litt frustrasjon. Hater tvangstankene, det er ikke godt å tenke alt det syke jeg tenker (som at de lyver til meg for å beskytte meg osv...) tull jeg vet det... men hjernen min vet det tydeligvis ikke. *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208295-tvangstanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.