Gå til innhold

Se opp for firerbanden jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan ville dere da reagert om dere i ettertid fikk vite at han tilhører denne firerbanden?

Har spekulert litt på hva som skjer om en av dem skulle forelske seg i ett av ofrene.

Sånne karer må vel være blotta for følelser. Jeg kan ikke forstå annet.

De er litt for ung til at de kan komme i betraktning hos meg, heldigvis! ;-)

Hva jeg evt. bør advare min datter mot i fremtiden, det får bli en annen sak.

Gjest Ikke lenger ungkar

Sånne karer må vel være blotta for følelser. Jeg kan ikke forstå annet.

De er litt for ung til at de kan komme i betraktning hos meg, heldigvis! ;-)

Hva jeg evt. bør advare min datter mot i fremtiden, det får bli en annen sak.

Som ungkar for 15 år siden, hadde også jeg og en kamerat en slik konkurranse. Jeg tapte - 20-18 i hans favør - det året. Og måtte spandere på kameraten chapagne på nyttårsaften.

Det var totalt uskyldig moro. Damene gjorde, som oss, noe helt frivillig. Dette skiller seg ikke ut fra annen ONS som skjer hundrevis av hver helg i Norge. Bortsett fra at vi hadde vareopptelling hver mandag.

I dag er jeg gift og med tre unger, og er slett ikke følelsesmessig avstumpet. Noe jeg heller ikke var da.

Kult med gutta i Tromsø, synes jeg - men det er jo vanvittig å skryte av slikt i media da.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hvordan ville dere da reagert om dere i ettertid fikk vite at han tilhører denne firerbanden?

Har spekulert litt på hva som skjer om en av dem skulle forelske seg i ett av ofrene.

"Hvordan ville dere da reagert om dere i ettertid fikk vite at han tilhører denne firerbanden?"

Droppet ham.

I min ungdom var jeg meget forelsket i en kjekk (utseende messig) og sjarmerende gutt som jeg var i ferd med å bli sammen med.

Muligens for å skryte, så fortalte han meg at han og en kamerat hadde forsøkt å "nedlegge" så mange 16 åringer som mulig, men at han nå bare ville ha meg.

Det var den dårligste sjekkereplikken jeg noensinne hadde hørt, så jeg droppet ham tvert, selv om jeg fortsatt var forelsket i ham lenge etter og han prøvde å bortforklare uttalelsen sin som best han kunne.

Som ungkar for 15 år siden, hadde også jeg og en kamerat en slik konkurranse. Jeg tapte - 20-18 i hans favør - det året. Og måtte spandere på kameraten chapagne på nyttårsaften.

Det var totalt uskyldig moro. Damene gjorde, som oss, noe helt frivillig. Dette skiller seg ikke ut fra annen ONS som skjer hundrevis av hver helg i Norge. Bortsett fra at vi hadde vareopptelling hver mandag.

I dag er jeg gift og med tre unger, og er slett ikke følelsesmessig avstumpet. Noe jeg heller ikke var da.

Kult med gutta i Tromsø, synes jeg - men det er jo vanvittig å skryte av slikt i media da.

Hehe;-)

Det kan koste å være kar!

Annonse

De satt og diskuterte hvor billige jenter i Tromsø egentlig er.....er det bare jenter som kan være billige da?

Syns de hørtes temmelig billige ut selv jeg....

Ja, bra spørsmål egentlig.

Tenk om det hadde vært jenter som hadde hatt tilsvarende konkurranse, om å "legge ned" flest menn.

Da hadde det blitt et drama uten sidestykke. Fysj og føy, leger, psykologer, debatt i Tabloid og masse medieoppstyr.*

Slik kan da ikke jenter oppføre seg! Men, gutter/menn derimot...

Gjest Nomaden

Hehe;-)

Det kan koste å være kar!

Det sier litt at den eldste av disse neandertalerne er over 30 år.. Trist, det er det det er..Bare trist. Og JÆVLIG harry! Glad jeg ikke har kompiser som er som disse. "Fitte er fitte om ho sit på grisen eller itte." "Der det er høl er det håp." Osv

Tenk om det hadde vært jenter som hadde hatt tilsvarende konkurranse, om å "legge ned" flest menn.

Da hadde det blitt et drama uten sidestykke. Fysj og føy, leger, psykologer, debatt i Tabloid og masse medieoppstyr.*

Hadde vi damer hatt slik konkuranse ville vi endt opp med langt flere sex-partnere enn disse gutta!

Det er jo gutter som alltid er villige, hvertfall mer villig en en jente.

Så på et år ville jeg fint klart 300(365 om jeg var mensenfri hehe), og da heller ikke de styggeste mannfolka!

Det er vi kvinnfolk som har makta! At disse gutta skryter i media om dette er jo ingenting annet en trist for dem.

De satt og diskuterte hvor billige jenter i Tromsø egentlig er.....er det bare jenter som kan være billige da?

Syns de hørtes temmelig billige ut selv jeg....

Billig og harry.

Samt fullstendig blottet for selvinnsikt, når han sier at de mindre penen damene burde være glad for å få ha seg med en som han! *ha ha* Tror jeg IKKE noe på - at han er så mye bedre selv, altså.

Jeg svarte på en tråd om samme emne inne på Åpent, hvor jeg viste til en artikkel i HENNE for en del år tilbake.

Man hadde intervjuet 8 (?) menn om hvor mange partnere de hadde hatt, og så over en dobbeltside så man bilder av hele gjengen med spørsmålet: Hvem har hatt sex med mer enn 200 og hvem har kun hatt én?

Jeg tittet og vurderte, følte meg nokså sikker i min sak, og hadde helt rett (på han med 200. Han med bare 1 bommet jeg på).

Han med 200 var en helt klart under middels mann, men tydeligvis med stort ego, eventuelt mindreverdighetskomplets som ble kompensert ved utagerende sexliv! ;-)

Det fremgikk av mini-intervjuet med han at han hadde vært med på slikt sexveddemål.

Hadde vi damer hatt slik konkuranse ville vi endt opp med langt flere sex-partnere enn disse gutta!

Det er jo gutter som alltid er villige, hvertfall mer villig en en jente.

Så på et år ville jeg fint klart 300(365 om jeg var mensenfri hehe), og da heller ikke de styggeste mannfolka!

Det er vi kvinnfolk som har makta! At disse gutta skryter i media om dette er jo ingenting annet en trist for dem.

Ja, men det er da mange damer som sjokkerer med sin "villighet" og som langt i fra blir skremt av slike "casanovaer".

Husker bl .a da han Thor Hermannsen kom inn i BB-huset, og skrøt av alle ONS'er, horehus i utlandet etc etc, flere hunder damer.

Jeg tenkte at han var dum som sa dette på TV, for nå ville van få problemer på sjekkemarkedet.

Men dengang ei: Han ble bare ENDA mer populær!!!

Hva ER det med disse damene, da? Har de bare erfart menn som er dårlige i senga kanskje, og så håper og tror de at en som har dyppa'n i 300 forksjellige damer er så veldig flink??

Ja, men det er da mange damer som sjokkerer med sin "villighet" og som langt i fra blir skremt av slike "casanovaer".

Husker bl .a da han Thor Hermannsen kom inn i BB-huset, og skrøt av alle ONS'er, horehus i utlandet etc etc, flere hunder damer.

Jeg tenkte at han var dum som sa dette på TV, for nå ville van få problemer på sjekkemarkedet.

Men dengang ei: Han ble bare ENDA mer populær!!!

Hva ER det med disse damene, da? Har de bare erfart menn som er dårlige i senga kanskje, og så håper og tror de at en som har dyppa'n i 300 forksjellige damer er så veldig flink??

Jenter som selv kun er ute etter uforpliktende sex, bryr seg vel ikke om hvorvidt han har ligget med 50 eller 300.

Eller kanskje som du antyder går de ut fra at han er god.

Eller kanskje han har draget på damene, rett og slett.

Annonse

Ja og du kan vel bare tenke deg hvilke ord de jentene hadde blitt beskrevet som....

Jeg greier ikke å se det sjokkartede i denne historien som er slått opp overalt? Det må vel være noen tusener i dette landet som har ons med fremmede igjen og igjen og igjen... Hva tror folk at de får på byen med en fremmed? Ril låvv?

Jentene her har forresten garantert masse ons, de og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...