sjokolademums Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg lurer på hva dissosiativ (event dissasosiativ)lidelse er, kan hende det ikke er akkurat dette det heter men noe lignende... min søster har fått denne diagnosen, men jeg har vanskjeligheter med å finne informason om dette, hun lider av sterk deprisjon og har klare dissosiative trekk blir det sakt... Eneste jeg vet er at dette ofte følger missbruk, men det er klart at dette ikke er tilfellet i denne saken. Takker for svar og forhåpentligvis en oppgklaring av diagnosen. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Forsøk å søk på søkesidene til høyre. Bruk ord som "dissosiativ, DID, dissosiativlidelse, dissosiasjon" 0 Siter
Gjest BP1 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg har hatt dissossiativ personlighetsforstyrrelse i nesten hele mitt liv. Denne pf`en kan godt gi utsklag i depresjon. Det beste er å finne seg en god behabdler og snakke åpent med. Det er ikke så ille som det kan høres ut som. Det ligger st slags mystikkens svøpe over denne lidelsen. Jeg er bipolar i tillegg, og har erfart at Lamictal/Xyprexa har "samlet"oss eb del. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.