Gjest Little Madam Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg føler at jeg har "et lokk" på følelsene mine.. Går i terapi hos psykiater men føler at jeg ikke riktig klarer å hente frem følelsene som bl.a å kjenne på tristhet. Jeg går på 20 mg Cipralex og 10 mg Cisordinol. Det føles ubehagelig at jeg ikke helt klarer å få kontakt med følelsene mine... Er det riktig at dette antakeligvis kommer fra at jeg bruker Cipralex? Jeg kan nemlig ikke huske at det var slik før jeg begynte med Cipralex; selv om jeg hadde kontakt med vel mye følelser da :-/ 0 Siter
Nevrolingvistiker Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 hvor lenge har du brukt Cipralex? 0 Siter
Gjest Little Madam Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 hvor lenge har du brukt Cipralex? Har brukt Cipralex i ca 9 måneder. 0 Siter
Gjest 675800 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Har brukt Cipralex i ca 9 måneder. Vet ikke om cipramil er et antidepressiva eller mot angst, men jeg brukte antidepressiva i 6 år og mistet alt som heter følelser. Det var som pillene tok tårene mine. Har sluttet med dem nå, men har ikke merket noen forskjell verken bedre eller verre...så det er ikke godt å si hva som er årsaken til at følelsene forsvant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.