dorian1365380922 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Når man har elsket noen i 2 år. enda den jenta har hatt type i den perioden. Man prøvde å holde det gående fordi man ble forelsket. Hun ble like mye forelsket, men kunne ikke bare gå fordi de hadde en unge på 2 år. Hun pratet at typen ikke var noe for henne og at jeg var eneste gutten i livet hennes. Det gikk ca 1 år , men da klarte jeg ikke mer. JEg klarte ikke mer tanken på at hun lå i samme seng som han, hadde sex med han osv. Jeg ble rett og slett HELT dårlig av det og tenkte at jeg lar være. Det ble en stor lettelse.. Selvom jeg tenkte mye på henne osv. Hun godtok ikke at jeg skulle være der som en venn..hun ville selvfølgelig at jeg skulle si at jeg elsket henne osv. Var der for henne osv. Jeg sa jo at jeg ville alltid være der for henne som en venn , men så lenge hun lå i samme seng som en annen , jeg kunne ikke presse meg mer. Etter par uker sluttet hun å skrive..hun merket at jeg mente osv.. Månedene gikk, og nå i mai begynte hun å skrive smått tilbake.. Jeg skjønte jo at hun tok kontakt pga at hun ville høre fra meg. Man tar ikke kontakt med folk om man ikke er interessert i å få vite om de osv. Hver gang jeg fikk melding fra henne, jeg følte sinne..sinne ..månedene gikk osv.. jeg fikk vite at hun hadde flyttet fra exen, at hun var alene, og...at hun savnet mg. Hun ville ha meg, hun savnet mine gode ord, hun savnet en gogutt sa hun. Jeg skrev ikke noe spess. Jeg var redd for at jeg skulle bli såret så jeg hadde ikke de samme følelsene selvom hun var god jente. Etterhvert falt jeg for henne, og da jeg falt jeg falt skikkelig. Vi skrev ofte til hverandre, møttes osv..Vi skulle ha unge,gifte oss, var så koselige og tryggende ord. Alt var perfekt. MEN, så innrømte hun at exen begynte å mase, begynte å mase på henne.. Sikkert at han savner henne osv. Han gjorde aldri noe for henne..satt bare foran maskina osv.. Hun er ei jente som krever mye oppmerksomhet og det er det jeg elsker. så, jeg følte at hun trakk sg mer og mer. HUn sa at hun ikke skulle tilbake til han osv. Det er det første hun sa. Menjeg følte at ting mellom oss ble merkeligere. Jeg maste og ga flere ganger klar beskjed at dette her stemmer ikke helt. Jeg sa til henne ofte at hvis hun elsker meg så mye, så MÅ hun fortelle til exen osv. Fordi planen var at jeg skulle flytte i januar osv. Jada hun skulle gjøre det. etterhvert klikket det for henne.. hun sa at ungen hennes er slem mot henne , hun savnet å bo i leilighet , og ikke ville bo med mora osv.. Da tenkte jg "jaja hun går sikkert tilbake til exen" Da fikk jeg utrygge følelser, tanker osv. ble redd og følte at jeg MÅ henge meg på henne, jeg klraer ikke å slippe henne EN gang til!! Det gikk dessverre for langt med mine følelser og hennes. Hun flyttet inn til exen (som bor 30 meter) i fra mora. hun flyttet dit pga ungen..fordi ungen ville det. Det forstår jeg. Hun sov hos mora osv. Da følte jeg at det ikke var noe mellom de likevel. Men etterhvert merket jeg at hun kom ikke dro hjem likevel. Og da tenkte jeg det verste. Det viste seg at hun SOV i samme seng som han. Hun innrømte. Hun sa at hun måtte. Jeg sa at det finnes madrass osv. Det kom også frem at hun hadde/har sex med exen også. Seriøst, da ble det nok for meg. Mistet matlysten,søvnen finnes ikke, føler meg så anspent, og hver gang jeg prøver å slappe av, får jeg ekkle og stygge tanker om hun og exen som har sex. Jeg blir så sinna, men hadde jeg bare vært sinna så hadde jeg taklet det. Jeg har så mye følelser for henne at det gjør ondt i hjertet. Jeg prøvde å tvinge meg selv til å IKKE tenke på henne osv.. går kanskje par timer..ikke det engnag, men så kommer det kraftig tilbake.. og da blir jeg så anspent i hodet pga tanker at hjertet banker fort og hardt, jeg føler at jeg er småkvalm og matlysten er borte. føler også at om jeg klarer å tenke på noe annet, så blir jeg med engang søvnig og vil sove osv. Men når de stygge tankene kommer, så blir jeg så anspent som om jeg har sovet masse.. Men jeg trenger sårt søvn. har sovet veldig lite pga stress i det siste, så dette hjelper ikke noe som helst. hvis hun f.eks sender en litt koselig melding som f.eks at det finnes ingen gutt som meg. Da blir jeg ikke så glad faktisk. Fordi jeg tenker at hun hadde sex med exen mens hun sa at hun elsket meg osv. Det er GALT. jeg tenkte også at om hun mener det, hvorfor tok hun meg ikke da. Det er greit at alt har mye å si pga ungen. Klart hun skal tenke mye på ungen. Men å ha sex med exen, det er ikke pga ungen.Hun sa for par uker at hun ikke vil høre mer fra meg osv.. Jeg stoppet og skrive ja.. var helt for jævlig sårende, men så begynte hun å skrive tilbake..at hun har vært dritt og at jeg ikke skal være sur. Hun er nede selv sier hun. Så hva skal jeg gjøre???? jeg klarer ikke å se henne som en venn..fordi jeg tenker på de ekkle tignene. Eneste som hadde vært til hjelp nå er jo at hun sa "flytt og jeg fflytter med deg inn" eller at jeg falkt fort for noen andre osv.. I januar da jeg sa at jeg ikke orket mer at hun sa at hun elsker meg men lå i samme seng som typen ( da var de enda i lag). da jeg sa det, jeg følte det som en lettelse. Jeg følte at som om jeg var 10 kg lettere...selvom jeg elsket henne og tenkte å henne, men jeg følte at det var rett. Jeg hadde ingen problemer med søvn da osv. Men nå.. det er så tungt. 0 Siter
bb71 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Tøffe tider for deg dette. Du høres ut som en fornuftig kar, så med tiden blir jo slike ting lettere å bære. Jeg synes absolutt du skulle kutte alle bånd, ta sorgen og leve livet videre. Lykke til, kjærlighetssorg er noe dritt! 0 Siter
dorian1365380922 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Tøffe tider for deg dette. Du høres ut som en fornuftig kar, så med tiden blir jo slike ting lettere å bære. Jeg synes absolutt du skulle kutte alle bånd, ta sorgen og leve livet videre. Lykke til, kjærlighetssorg er noe dritt! første gangen jeg har kjærlighets-sorg.Og dete r grusomt. Men det som er tingen, hun sier at hun trenger ltt tid osv. Som om hun hinter at hun kommer tilbake når hun er klar. Blir ikke klok på dette:( 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 første gangen jeg har kjærlighets-sorg.Og dete r grusomt. Men det som er tingen, hun sier at hun trenger ltt tid osv. Som om hun hinter at hun kommer tilbake når hun er klar. Blir ikke klok på dette:( Selvsagt gir hun hint om at hun kanskje kommer tilbake. Du virker jo som en dødstålmodig fyr, og det er vel fint for henne å føle at hun har en i bakhånd. Hvis du er interessert i å være trøstepremien hennes, og fortsette å finne deg i at hun behandler deg som dritt (for det er faktisk det hun gjør), så er jo det et valg du tar. Men jeg tror ikke at hun dama har særlig respekt for deg, og jeg tror du bare kaster bort tid... Når man er forelska i noen vil man så gjerne at det skal være håp. Og man finner seg i så mye rart... 0 Siter
dorian1365380922 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Selvsagt gir hun hint om at hun kanskje kommer tilbake. Du virker jo som en dødstålmodig fyr, og det er vel fint for henne å føle at hun har en i bakhånd. Hvis du er interessert i å være trøstepremien hennes, og fortsette å finne deg i at hun behandler deg som dritt (for det er faktisk det hun gjør), så er jo det et valg du tar. Men jeg tror ikke at hun dama har særlig respekt for deg, og jeg tror du bare kaster bort tid... Når man er forelska i noen vil man så gjerne at det skal være håp. Og man finner seg i så mye rart... Det er sant det du sier.. Hun f.eks hnter med noe ting som "jeg skal fortelle deg sannheten engang, og jeg håper ikke det er forsent" kan være at hun vil fortelle meg etterhvrt at hun alltid har elsket meg, og det med at det kan være forsent er jo om jeg finne rmeg en annen. Men så maste jeg om å få vite den sannheten..hun sa du skal få høre det en dag... Så.. jeg klarer ikke å komme meg videre selvom jeg vil. Hun sender meg meldinger og spør hva je gjør osv. Hver gang hun sender så føler jeg sinne. Men innerst inne er jeg forelsket osv. Har prøvd å forklare til henne alt, hun sier at hun forstår men at hun ikke kan. osv... er sårende. 0 Siter
Caprise Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Huff... vet ikke hva jeg skal si, annet enn at kjærlighetssorg er noe skikkelig dritt. Sender deg en klem, jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.