Gjest bebba Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes det er merkelig at du bare svarer på spørsmål som dreier seg om medisiner. Hvorfor ikke svare andre som tar opp vanskelige spørsmål uten at det dreier seg om diverse doseringer av antidepressiva eller andre psykiatriske medisiner? Er dette bevisst eller har det bare blitt slik? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Nei, jeg svarer på alle slags spørsmål. Andre spørsmål får ofte svært gode svar fra andre brukere. Om jeg har lite å føye til, avstår jeg vanligvis. 0 Siter
Cilien Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Nei, jeg svarer på alle slags spørsmål. Andre spørsmål får ofte svært gode svar fra andre brukere. Om jeg har lite å føye til, avstår jeg vanligvis. Kanskje det burde vært en psykolog også som svarte? Medisinspørsmål kan en jo spørre legen sin om. Men de som ikke har psykolog trenger ofte svar på andre spørsmål - og da er det bra å ha en slik side som dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.