Gå til innhold

Ang. Alkohol og medikamenter

Anbefalte innlegg

Stian Alstadvold
Skrevet

hei Nils Håvard Dahl.

jeg lurer på om hvordan kombinasjonen blir hvis jeg blander Lamictal med alkohol, jeg vet det ikke er lurt, men jeg bare lurte???

ha en fin helg

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Tror ikke det står noe på pakningsvedlegge om dette på Lamictalen? Bruker å stå advarsel om det kan være skummelt. Jeg har i alle fall ikke hatt problemer med dette.

Bitis Gabonica
Skrevet

Tror ikke det står noe på pakningsvedlegge om dette på Lamictalen? Bruker å stå advarsel om det kan være skummelt. Jeg har i alle fall ikke hatt problemer med dette.

Jeg opplevde ikke problemer med å drikke alkohol i moderate mengder da jeg brukte Lamictal. Men vi er så individuelle at det er noe en må finne ut av hvær i sær. Anbefaler deg å ta det forsiktig i trygge omgivelser, og lære hvordan du tåler det derifra.

Gjest Lamictal
Skrevet

Jeg bruker også Lamictal og merker ikke noe forskjell på megselv når jeg drikker alkohol. Men det kan jo være individuelt, så ta det litt forsiktig.

Jeg drikker heller ikke store mengder alkohol, max en flaske rødvin en sjelden gang så det er kanskje annerledes om man tar seg en skikkelig fyllefest, og det har jo strengt tatt ingen godt av.....

Skrevet

Jeg opplevde ikke problemer med å drikke alkohol i moderate mengder da jeg brukte Lamictal. Men vi er så individuelle at det er noe en må finne ut av hvær i sær. Anbefaler deg å ta det forsiktig i trygge omgivelser, og lære hvordan du tåler det derifra.

Mange tusen som drikker alkohol samtidig som en går på lamictal, så det går nok bra. Men det kan vel være lurt å være litt forsiktig akkurat første gangen du drikkerr alkohol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...