Gå til innhold

Robbie Williams

Anbefalte innlegg

Gjest liker han
Skrevet

I går sa han på Skavland at han aldri hadde vært forelsket, og at han ikke var ensom fordi han hadde data og sovepiller. Uff:-( Jeg blir litt bekymret for han.

Han virker deprimert. Hva tror dere?

Skrevet

Har ikke han vært åpen om depresjonene og rusproblemene sine da?

Skrevet

Det er velkjent at han har slitt med depresjoner i mange år, og begynte med medisiner for 2-3 år siden.

Men man trenger vel ikke være deprimert selv om man ikke har kjæreste eller har vært forelsket?

Skrevet

Jeg tror at under maska er han en følsom mann som ikke har det så godt når han sitter alene i de sene nattestimer, og at det bare er jeg som kan komme til bunns i ham, få ham til å åpne seg, og bli forelska for første gang.

Jeg vet at vi er ment for hverandre, Robbie og jeg. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få lagt det frem for ham...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror at under maska er han en følsom mann som ikke har det så godt når han sitter alene i de sene nattestimer, og at det bare er jeg som kan komme til bunns i ham, få ham til å åpne seg, og bli forelska for første gang.

Jeg vet at vi er ment for hverandre, Robbie og jeg. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få lagt det frem for ham...

Du får sende ham en mail.

[email protected]

Skrevet

Du får sende ham en mail.

[email protected]

Næh, har du fått adressen hans!? Nå kommer vi til å skrive lange brev til hverandre hveeer dag!! =D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Næh, har du fått adressen hans!? Nå kommer vi til å skrive lange brev til hverandre hveeer dag!! =D

Jeg vil tro du kommer til å konkurrere med en del andre dol-berter, så du bør ikke vente for lenge med å maile ham. :)

Skrevet

Jeg vil tro du kommer til å konkurrere med en del andre dol-berter, så du bør ikke vente for lenge med å maile ham. :)

Neida, det er ikke noe problem. Så fort vi kommer i kontakt så merker han nok dette jeg har gått og følt på i mange år.

Dear Robs,...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neida, det er ikke noe problem. Så fort vi kommer i kontakt så merker han nok dette jeg har gått og følt på i mange år.

Dear Robs,...

Du bør starte slik:

Dear Robbie.

I Almost brack my nack watching you at Skavlis yesterday...

Skrevet

Du bør starte slik:

Dear Robbie.

I Almost brack my nack watching you at Skavlis yesterday...

HAHAHA!

ShitDiddelyDo
Skrevet

HAHAHA!

Men jeg så ikke på Skavland i går. Er det sant at Sandra så noe i de baner?

Uansett: Hennes sjarm oppveier for dårlig engelsk. Dessuten kan det bli noen artige sanger hvis hun skriver låtene sine selv. :)

Skrevet

Men jeg så ikke på Skavland i går. Er det sant at Sandra så noe i de baner?

Uansett: Hennes sjarm oppveier for dårlig engelsk. Dessuten kan det bli noen artige sanger hvis hun skriver låtene sine selv. :)

Ja, han spurte om det gikk bra i konkurransen (idol), og så skulle hun være kul, og svarte "no, cause i fell on stage and brack my nack" eller noe sånt.

Jeg fatter bare ikke hvorfor det er så mange menn som synes den umodne ungen der er så sjarmerende. Hun er ikke noe å se på, hun sier aldri noe fornuftig, og hun kan ikke å synge.

Skrevet

Du verden!

En fin blanding av exhibisjonisme og ironi:D

Skrevet

*måper* Du verden...

En reklame litt utenom det vanlige kanskje:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, han spurte om det gikk bra i konkurransen (idol), og så skulle hun være kul, og svarte "no, cause i fell on stage and brack my nack" eller noe sånt.

Jeg fatter bare ikke hvorfor det er så mange menn som synes den umodne ungen der er så sjarmerende. Hun er ikke noe å se på, hun sier aldri noe fornuftig, og hun kan ikke å synge.

Neida, musikk kan hun ikke lage, og jeg har knapt høre jenta snakke.

Men utseendemessig har hun en sjelden utstråling.

Mulig jeg hadde forandret oppfatning hvis jeg hadde sett på Skavlis i går. :)

Skrevet

En fin blanding av exhibisjonisme og ironi:D

Ja, det kan man godt kalle det.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...