Gå til innhold

Robbie Williams

Anbefalte innlegg

Skrevet

En reklame litt utenom det vanlige kanskje:D

Den dinglesekvensen var egentlig morsom, bilder og blikk oser av at :den: står på denne seksuelt meget sultne Mannen, men så... *S*

Skrevet

Neida, musikk kan hun ikke lage, og jeg har knapt høre jenta snakke.

Men utseendemessig har hun en sjelden utstråling.

Mulig jeg hadde forandret oppfatning hvis jeg hadde sett på Skavlis i går. :)

Jeg likte henne i de tre første episodene av Idol, og så begynte hun å gå meg fullstendig på nervene. Vet ikke hvor og hvor mye du har sett av henne, men.

Dessuten skal ikke 16-åringer (som hun var den gang) som mentalt er 12, ha jur som Pamela. Det er en ytterst farlig kombinasjon.

Skrevet

Den dinglesekvensen var egentlig morsom, bilder og blikk oser av at :den: står på denne seksuelt meget sultne Mannen, men så... *S*

Ja, ikke sant. Selvironisk, for jeg vil vel ikke kalle det flatterende:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg likte henne i de tre første episodene av Idol, og så begynte hun å gå meg fullstendig på nervene. Vet ikke hvor og hvor mye du har sett av henne, men.

Dessuten skal ikke 16-åringer (som hun var den gang) som mentalt er 12, ha jur som Pamela. Det er en ytterst farlig kombinasjon.

Jeg har nesten ikke sett noe av henne. Så aldri på Idol. Har bare sett diverse bilder. Pluss at jeg så henne live på Team Antonsen sitt show i Oslo Spektrum for et par år siden.

Gjest liker han
Skrevet

Jeg tror at under maska er han en følsom mann som ikke har det så godt når han sitter alene i de sene nattestimer, og at det bare er jeg som kan komme til bunns i ham, få ham til å åpne seg, og bli forelska for første gang.

Jeg vet at vi er ment for hverandre, Robbie og jeg. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få lagt det frem for ham...

:-)

Gjest liker han
Skrevet

Det er velkjent at han har slitt med depresjoner i mange år, og begynte med medisiner for 2-3 år siden.

Men man trenger vel ikke være deprimert selv om man ikke har kjæreste eller har vært forelsket?

Ok, han har fått medisiner, ja-

jeg syns han virker trist, ser det i øynene hans.

Gjest liker han
Skrevet

Har ikke han vært åpen om depresjonene og rusproblemene sine da?

Jeg visste at han har hatt rusproblemer. Vel, håper han finner seg selv igjen:-)

Skrevet

Ok, han har fått medisiner, ja-

jeg syns han virker trist, ser det i øynene hans.

Mulig du har rett. kanskje han er trist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...