Hønemoren Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Vektøkning denne gang. Noen som har opplevd det i forbindelse med bruk av Cipralex? 0 Siter
maire Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Da jeg begynte med cipralex gikk jeg ned i vekt med et par kilo. Men lykken var kortvarig. Etter 10 mndr var vekten + 10, og for sikkerhets skyld sluttet jeg helt med tolvon, som jeg også har brukt parallelt med cipralex. Nå, nesten to mndr etter er jeg likevel på +12 og må ikke legge på meg mer! Jeg trener jevnlig, så jeg håper vekten kan holdes i sjakk nå. Så får jeg heller ta en grundig slankekur etter at jeg har sluttet med medisiner en gang. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Jeg! 5 kilo på 6 mnd. Takk for svar! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Da jeg begynte med cipralex gikk jeg ned i vekt med et par kilo. Men lykken var kortvarig. Etter 10 mndr var vekten + 10, og for sikkerhets skyld sluttet jeg helt med tolvon, som jeg også har brukt parallelt med cipralex. Nå, nesten to mndr etter er jeg likevel på +12 og må ikke legge på meg mer! Jeg trener jevnlig, så jeg håper vekten kan holdes i sjakk nå. Så får jeg heller ta en grundig slankekur etter at jeg har sluttet med medisiner en gang. Takk for svar! 0 Siter
mamma til ni Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Gjekk opp 5 kg. Fekk ei ro som gjorde at mat vart godt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.