Gjest Stillheten Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hei Tillater meg og komme med ett sprøfmål vedr. trygd. Jeg har hatt problemer nå i flere år, og gått aktivt sykmeldt i perioder, frisk i perioder og fullt sykmeldt i perioder. I sommer gikk jeg noen måneder på rehabilitering. Nå har jeg jobbet fullt siden første juli. Mitt spørsmål er da: Hvor lenge må jeg være i full jobb, før jeg vil få utbetalt full sykepenger dersom jeg blir syk igjen. Alle her inne vet jo at det får opp og ned, og nå føler jeg at det er på tur nedover igjen. Håper noen kan gi et fulgodt svar. Har jeg krav på eventuelt noen få sykedager med lønn nå? Takker for svar 0 Siter
PieLill Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Du trenger å holde ut uten sykemelding ut over arbeidsgiverperioden i ca 6 mndr. Ingen ting regnes før du er berettiget til sykepenger fra trygdekontoret. Holder du ut fram til 1 januar er du vel berget. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.