tøytiger Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Har hvert innlagt på akuttpost i to uker pga. alvorlig depresjon med selvmordsfare. Nå er stemningsleiet bra, men jeg vil ikke leve. Nå mer enn noen annen gang vil jeg dø, skal dø. Jeg klarer ikke flere høye fjell og dype daler. Når jeg tenker på hvordan sykdommen har hvert og nok ganske realistisk vurderer at det ikke vil bli særlig bedre så blir jeg helt matt. Hjelp! 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Bruker du AD? Synes ikke du skal henfalle deg til døden, det kan jo hende at livet tar en positiv vending nå? Kanskje er du dørgende sliten etter opp/ned-turer, det tar noe så enormt på kroppen.. 0 Siter
Gjest lillmei Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 selvmordsfaren er jo størst etter at den alvorlige depresjonen faktisk har lettet... det lærte vi på kurs for bipolare, gjelder sikkert alle typer depresjoner også hold ut og se, blir bedre etter dette! eller snakk med beh. de vet jo det er sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.