Gjest Lamictal Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg sliter fælt med sexlyst og overskudd om dagen og har hørt at Rosenrot kan hjelpe. Jeg er Bipolar (II) og lurer på om dette kan kombineres med Lamictal eller om dere har noen andre lure forrslag. MVH 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Er det ikke slik at naturpreparater og skolemedisin ikke skal kombineres? 0 Siter
Gjest Lamictal Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Er det ikke slik at naturpreparater og skolemedisin ikke skal kombineres? Jeg har hakke peil, derfor jeg spør. Men vet du om noe annet man kan ta foreksempel? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Et problem med "naturmedisin" er at en ikke har neon studier på hva de kan tas sammen med og ikke - interaksjoner. Jeg kan derfor ikke svare deg på dette. Meg bekjent er det nesten ingen midler som har dokumentert effekt som lyst-økende middel- afrodisikum. Det eneste jeg kjenner til som har dokumentert effekt er Zyban. 0 Siter
Gjest Lamictal Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Et problem med "naturmedisin" er at en ikke har neon studier på hva de kan tas sammen med og ikke - interaksjoner. Jeg kan derfor ikke svare deg på dette. Meg bekjent er det nesten ingen midler som har dokumentert effekt som lyst-økende middel- afrodisikum. Det eneste jeg kjenner til som har dokumentert effekt er Zyban. Takk for svar. Er det noe man kan spørre legen sin om, eller er dette bare noe spesielt utvalgte får? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.