litt ustabil Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hei, er en jente på 19 år som har en liten mistanke om at jeg kanskje har ADHD . Sliter med angst og depresjoner og går til behandling for dette. Jg leste en artikkel i et blad om en jente på min alder som hadde denne diagnosen, og jeg kjente meg igjen i nesten alt hun slet med ... Jeg har helt siden ungdomskolen , og kanskje og i slutten av barneskolen, hatt store humørsvingninger, blitt lett irritert, tåler dårlig å få kritikk, uorganisert, glemsom, hatt dårlig selvtilitt, et passivt forhold til skole osv. Jeg hadde og enkelte tvangshandlinger/ ritualer på ungdomskolen . I dag kan jeg enkelte ganger finne det vanskelig å planlegge eller uttrykke det jeg har å si ... Psykologen min vet om alle disse problemene, men har aldri antydet noe om en annen diagnose enn sosial angst ...Er det verdt å nevne til ham ,eller er det bare meg som er litt hypokondrisk ? 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Dette syns jeg der er verdt å nevne. Psykologen din har sikkert en formening om hvorvidt du kan ha ADHD. Du kan og be om en utredning i forhold til dette. Sosial angst og depresjoner er så vidt jeg vet ofte tilleggsdiagnoser om man har ubehandlet ADHD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.