Gjest uten nick i natt Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Det er en hel uke siden jeg sluttet på Cipralex 10 mg nå. Jeg trappet ned, slik psykiateren min sa, og brukte bare en halv tablett annehver dag de siste månedene. Nå har jeg gått og gledet meg til å få tilbake sexlysten, men den uteblir og det skremmer meg. Er den borte for alltid nå? Når er det vanlig at cipralexen er helt ute av kroppen, tro? Noen som kan svare på dette? 0 Siter
Gjest fra en venn Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 HEI!!!Har selv brukt cipralex over en kortere periode.På grunn av følelsesutflatning,øresusproblemer m.m.sluttet/trappet jeg ned over noen uker.Mistet sexlysten samt hadde problemer med å oppnå orgasme ved bruk av dette ssri.Lysten kom tilbake etter kort tid,og alt ble som før.Det tok ikke lang tid,men husker ikke eksagt tid.Du blir som før!Bare ha tålmodighet.Lykke til! 0 Siter
Gjest uten nick i natt Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 HEI!!!Har selv brukt cipralex over en kortere periode.På grunn av følelsesutflatning,øresusproblemer m.m.sluttet/trappet jeg ned over noen uker.Mistet sexlysten samt hadde problemer med å oppnå orgasme ved bruk av dette ssri.Lysten kom tilbake etter kort tid,og alt ble som før.Det tok ikke lang tid,men husker ikke eksagt tid.Du blir som før!Bare ha tålmodighet.Lykke til! Å tusen takk, det var godt å høre. Er skikkelig bekymret skjønner du og deter så trist å være gift med verdens beste mann uten å føle så mye liksom... Godt den kommer tilbake da. klem i natten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.