Gå til innhold

Rivotril

willemo1365380562

Anbefalte innlegg

willemo1365380562
Skrevet

Jeg får 2x 2mg om kvelden for å roe meg ned for natta. I tillegg tar jeg 15mg Imovane.

Dette fungerer ikke og jeg lurer på om jeg kan gå opp til 3x2mg Rivotril?

I tillegg tar jeg Zyprexa, Lamictal og Nozinan.

Skrevet

Uff det var mye piller du tar.

Har prøvd en del jeg også..har funnet ut at alt slutter å virke til slutt. Og da sier legen at du kan prøve noe nytt.

Det er ikke godt å ikke få sove....

Skrevet

Selv tar jeg nesten samme komboen som deg (kuttet ut zyprexaen for en stund siden) og for meg har rivotrilen sluttet å funke. Det er likevell ikke anbefalt at du går opp på dosen med mindre du har blitt enig med lege. Da kan det være lurere å bytte til noe annet for så å gå tilbake til rivotril senere. Du kan jo høre om du kan få noen andre benzodiasepiner hvis det funker for deg (sobril el vival). Du kan jo også høre om truxal meneh..

Vet ikke om dette var til noe hjelp, men håper du finner en løsning

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, du kan ikke øke Rivotril eller Imovane-dosen.

Du kan øke dosen med Nozinan om du ikke får sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...