willemo1365380562 Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg får 2x 2mg om kvelden for å roe meg ned for natta. I tillegg tar jeg 15mg Imovane. Dette fungerer ikke og jeg lurer på om jeg kan gå opp til 3x2mg Rivotril? I tillegg tar jeg Zyprexa, Lamictal og Nozinan. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Uff det var mye piller du tar. Har prøvd en del jeg også..har funnet ut at alt slutter å virke til slutt. Og da sier legen at du kan prøve noe nytt. Det er ikke godt å ikke få sove.... 0 Siter
uhura Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Selv tar jeg nesten samme komboen som deg (kuttet ut zyprexaen for en stund siden) og for meg har rivotrilen sluttet å funke. Det er likevell ikke anbefalt at du går opp på dosen med mindre du har blitt enig med lege. Da kan det være lurere å bytte til noe annet for så å gå tilbake til rivotril senere. Du kan jo høre om du kan få noen andre benzodiasepiner hvis det funker for deg (sobril el vival). Du kan jo også høre om truxal meneh.. Vet ikke om dette var til noe hjelp, men håper du finner en løsning 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Nei, du kan ikke øke Rivotril eller Imovane-dosen. Du kan øke dosen med Nozinan om du ikke får sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.