Gjest Calóni aka Kalit Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 "Jada, hun vet jo utmerket godt at mannen er bruker av hjemmetjenesten. Hun bare vet ikke at det er den sonen -jeg- jobber ved." Da er det jo ikke noe problem. Du står helt fritt til å fortelle hvor du jobber, også hvilken sone. Du kan også si at du synes det er vanskelig å møte brukere du treffer gjennom jobben som medpasienter. Det er over hodet ikke noe brudd på taushetsplikten. PS. Jeg synes du har mestret dette problemet veldig godt. Ingen kan forvente at du vet alt, men i stedet for å gi opp prøver du å finne ut av det. Takk! Det underforståtte har liksom vært greit hele veien, men det er det å ta det opp som tema, og dermed bekrefte fakta, som jeg har ansett som et mulig problem. Men takket være mine med-dolere samt NHD, så vet jeg nå at jeg kan ta det opp med psykepleieren om jeg skulle føle behov for det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209635-n%C3%A5r-medpasient-blir-til-bruker-nhd-og-andre/page/2/#findComment-1523240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.