Gjest ChiengMai Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Nei, jeg elsker stemmer med litt karisma i og det har Madrugada absolutt . Ble vi ikke enig i at du liker Black Metal og jeg liker "cowboy" ? Madrugada er et rockeband, bare for å ha sagt det. Slett ikke kåbbåi, selv om nok "Lift Me" lenge ble betegnet som countrylåta de lagde men ikke ga ut. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Joda - mulig han har "rå" stemme, men han synger ikke særlig rått. Og det er jo heller ikke et poeng med den kjedelige musikken :-) "............................................." Med den stemmen kunne han lest høyt fra telefonkatalogen for min del. ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Med den stemmen kunne han lest høyt fra telefonkatalogen for min del. ;o) Jatta, jatta jatta :-) "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Madrugada er et rockeband, bare for å ha sagt det. Slett ikke kåbbåi, selv om nok "Lift Me" lenge ble betegnet som countrylåta de lagde men ikke ga ut. Et rockeband er de nok uten tvil ja, iom. at det er den nærmeste kategorien man kan plassere dem i. Men særlig "rock'n'roll" er de imidlertid ikke :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 He he..var jeg ikke snill? Jeg hørte på den en del ganger i går og, selv om det ikke akkurat er vorspielmusikk =) Du var kjempesnill :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Den er nydelig, og Sivert Høyem er til å spise opp....*sukk* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har visst sagt det før, han Madrugada vokalisten har en veldig bra stemme! Men Ane Brun minner mest om en dårlig Dolly Parton parodi. Selve låta er ganske fin. 0 Siter
favn Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Har ikke hørt, men god country liker vi. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Du var kjempesnill :-) *kremt* Du skrev dette innlegget kl 04:45..Sover du ikke? =) 0 Siter
collins Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Jeg har visst sagt det før, han Madrugada vokalisten har en veldig bra stemme! Men Ane Brun minner mest om en dårlig Dolly Parton parodi. Selve låta er ganske fin. Ane Bruns både stemme og framtoning, syns jeg er så langt fra Dolly Parton det er mulig å komme. Ane er veldig lite utseendefiksert, framstår svært naturlig uten å "dolle seg", og den sårbarhet og "sjel" hun har i stemmen, gjør henne, sammen med Anneli Drecker, til det beste vi har av kvinnelige artister i Norge i dag. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har visst sagt det før, han Madrugada vokalisten har en veldig bra stemme! Men Ane Brun minner mest om en dårlig Dolly Parton parodi. Selve låta er ganske fin. Ane Brun har en kjempestemme hun da. Tror det er veldig mange som er uenige med deg i at hun har en dårlig stemme 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Madrugada er et rockeband, bare for å ha sagt det. Slett ikke kåbbåi, selv om nok "Lift Me" lenge ble betegnet som countrylåta de lagde men ikke ga ut. Kåbbåi, kåbbai, kåbbai... . Føler liksom ikke at Madrugada er et rockeband. De minner meg litt om Depeche Mode til tider, er det rock? Jeg er skikkelig dårlig til å kategorisere musikk, eller det finnes tre sorter: a)Bra b)Ræva og c)Intensigende ræl 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Ane Brun har en kjempestemme hun da. Tror det er veldig mange som er uenige med deg i at hun har en dårlig stemme Den høres uansett ut som Dolly Parton. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig. Jeg liker Madrugada og Sivert Høyem, men liker ikke Ane Brun. Men denne låta synes jeg er meget bra og hun blir ikke så "sær" i stemmen på som ellers. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 *kremt* Du skrev dette innlegget kl 04:45..Sover du ikke? =) Jeg var våken og tenkte på deg...*Blafrer med vippene* Det hender at jeg våkner om natten når jeg har litt for mye å tenke på. Så jeg var bare opp og dolet en halvtimes tid til jeg ble trøtt nok til å klare å sovne igjen. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Enig. Jeg liker Madrugada og Sivert Høyem, men liker ikke Ane Brun. Men denne låta synes jeg er meget bra og hun blir ikke så "sær" i stemmen på som ellers. Syns Madrugada er veldig lik REM, men jeg syns Sivert H. synger bedre enn vokalisten i REM. "Lift me" er et godt tilskudd til musikken deres, som jeg ellers kan syns blir litt monoton og platt, til tider. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 liker låta. har aldri likt Ane Brun og hennes musikk, men denne går an 0 Siter
Babette Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Den er nydelig, og Sivert Høyem er til å spise opp....*sukk* Som alltid er vi enige når det gjelder menn (uten hår). Han er skjønn! Den som hadde vært 25 eller deromkring.... Det er også noe i hans litt innadvendte og melankolske utstråling som gjør ham annerledes og fascinerende. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Som alltid er vi enige når det gjelder menn (uten hår). Han er skjønn! Den som hadde vært 25 eller deromkring.... Det er også noe i hans litt innadvendte og melankolske utstråling som gjør ham annerledes og fascinerende. Siden alderen er vanskelig å reversere, så satser jeg hardt og tungt på at det er oss modne kvinner som er i skuddet nå, også hos deg unge:-) Ei 40 år Madrugada-groupie....det ække patetisk det....? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Syns Madrugada er veldig lik REM, men jeg syns Sivert H. synger bedre enn vokalisten i REM. "Lift me" er et godt tilskudd til musikken deres, som jeg ellers kan syns blir litt monoton og platt, til tider. Skal man sammenligne stemma til Sivert Høyem med noen, må det da bli Nick Cave. Innimellom er han så til de grader Nick Cave at jeg får ståpels på ryggen. :-) Men altså, muligens ikke Nick Cave på hans aller beste dag. Michael Stipe og Sivert Høyem syns jeg ikke minner om hverandre i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.