Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, så er det omsider over. Både eksen min og jeg har lekt med tanken på å komme sammen igjen den siste tiden, men i går kom han og sa han hadde begynt å date en felles venninne av oss og at det gikk veldig bra. Vi snakket ut i dag, og han beklaget at jeg oppfattet det som at han lekte med følelsene mine. For det har han virkelig gjort! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått igjennom den samme sorgprosessen i løpet av sommeren og høsten. Og nå er det altså på den igjen... Jeg orker ikke dette mer - men jeg klarer heller ikke å slippe alt håpet om at det skal bli oss to igjen. Nå er jeg redd for at dette skal få meg helt ut av ballanse. Jeg er i gang med å trappe ned på både medisiner og terapi (som jeg ser NHD fraråder å gjøre samtidig), og er ekstra sårbar.

Hvor lang tid skal en kjærlighetssorg ta? Vi var sammen i ti år, så jeg er jo ikke vant til å være alene... Men vi gikk fra hverandre i mai, så nå burde jeg snart være tykkskallet? Tror ikke noen av oss egentlig er helt klar over hva vi føler. Vi hadde nydelig sex for en liten stund siden, og begge to fikk en skikkelig mental nedtur etterpå. Men hvorfor? Fordi vi var sammen selv om det er slutt, og vi vet det innerst inne? Eller fordi det var noe verdifullt som vi skulle ha delt sammen mens vi var sammen, men som vi aldri fikk på grunn av min dårlige psykiske helse? En slags sorg over det som var og som ikke kommer igjen?

Jeg er i villråde om hva jeg egentlig vil. Har hele tiden trodd jeg ikke hadde noe mer valg, men så har vi det så strålende sammen og koser oss veldig som familie. Men så kommer han altså og er i gang med å date... Hva skal jeg tro og gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209820-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...