Gå til innhold

skriver du julekort eller ..?

Anbefalte innlegg

Gjest white christmas
Skrevet

Jeg syns julekort skal skrives ikke kopieres opp i hopetall og heller ikke sendes pr mail.

Litt av vitsen er og være personlig til den man skriver til ikke sant?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, nå lever vi i år 2005, så jeg sender ikke julekort.

Men hvis jeg husker det sender jeg en sms på juleaften.

Skrevet

De siste 10 årene så har jeg vel på det meste sendt en jule-epost, tror jeg :-)

".............................................."

Skrevet

Selvfølgelig. Skriver litt om hva som har skjedd i løpet av året, forhører meg om hvordan det går med mottakeren og familien osv.

Pleier å lage julekortene selv, men tror ikke jeg rekker det i år. ;-)

Skrevet

Nei, nå lever vi i år 2005, så jeg sender ikke julekort.

Men hvis jeg husker det sender jeg en sms på juleaften.

Så siden vi lever i 2005 er det ut å sende julekort?

Nei, det er det nok ikke. Det er nok bare du. Jeg fikk sikkert tredve julekort i fjor:)

thuva1365380402
Skrevet

Jeg skriver ca. 70 julekort, og de skriver jeg for hånd. På de jeg ikke ser til daglig, skriver jeg litt om hva som har skjedd. Ellers blir det bare god jul og godt nyttår. Og alle får bilde av sønnen vår.

Og vi får også like mange julekort tilbake, og de er også håndskrevet.

Synes ikke det blir det samme å få julehilsen på e-mail, og heller ikke på sms. Men det er nå min mening.

Annonse

Skrevet

Ja, jeg skriver ca. 40 julekort, hvert med personlig hilsen.

Skrevet

Ja, jeg skriver ca. 40 julekort, hvert med personlig hilsen.

Tillegg: håndskrevne.

hare1365380455
Skrevet

Ja, det synes jeg. Jeg skriver et brev (for hånd) til noen som jeg legger ved julekortet, og noen får bare selve julehilsenen.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg skriver julekort for hånd. En får julebrev. Så har jeg også sendt noen julekort per mail, dette til folk jeg ikke har sååå god kontakt med og som det hadde blitt litt rart å sende ordentlig kort til om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Jeg sender julekort med bilde bar barna. Bak skriver jeg en personlig hilsen til mottager. Noen år sender jeg med julebrev som masseproduseres. Noen får en ekstra hilsen på slutten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, det er det nok ikke. Det er nok bare du. Jeg fikk sikkert tredve julekort i fjor:)

Men se, det var i 2004! :-) NÅ har vi 2005.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skriver ordentelige,håndfaste kort som postes på gammeldags vis. Synes det er hyggelig. Men nåskriver jeg sånn ca 6-8. Mutter som skriver ca 50 synes forståelig nok at det IKKE er hyggelig.

Men hvordan ordner man seg opp i et sånt uføre at man føler at man måskrive til 50 stykker?! Galskap!

:-)

Annonse

Skrevet

Nja, jeg sender jo jule-sms, da. I hvert fall hvis noen sender til meg. Det er noe av det samme. :)

Gjest ingenting bør sjokkere
Skrevet

Jeg skriver ca. 70 julekort, og de skriver jeg for hånd. På de jeg ikke ser til daglig, skriver jeg litt om hva som har skjedd. Ellers blir det bare god jul og godt nyttår. Og alle får bilde av sønnen vår.

Og vi får også like mange julekort tilbake, og de er også håndskrevet.

Synes ikke det blir det samme å få julehilsen på e-mail, og heller ikke på sms. Men det er nå min mening.

70 kort??????? My GÅDD!!!! :)

Synes det er mye med 30 kort, jeg........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...