akba Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Så er det på an igjen. Sov 4 timer tilsammen i natt. Da var det morgen for meg klokka halv 5. Føler jeg har bommull i hodet. SÅ LEI AV DE LANGE NETTENE. Dagene blir det heller ikke noe å skryte av pga dette. Bruker vallergan + imovane. Måtte bare få ut dritten. 0 Siter
Gjest herter Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Kanskje du skal droppe dopet? 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Jeg har hittil god erfaring med Nozinan 10mg + Tolvon 30mg. Sover som en stein 0 Siter
cathlin Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Det er et herk å gå med for lite søvn... Jeg har også erfaring med disse medisinene og hørte at vallergan mister virkningen etter 3 ukers tid, og da må man ha et opphold på noen dager før de virker igjen. Håper du kommer deg gjennom dagen nogenlunde greit:-) 0 Siter
akba Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Kanskje du skal droppe dopet? å neida. det kan væ faaalig det. 0 Siter
akba Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Skrevet 12. desember 2005 Takk for omtanke og seriøse svar. Fikk kommet meg til legen i dag, så nå er det bare å håpe. Varm hilsen 0 Siter
Gjest bry Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Sover lite jeg også for tiden,føler omtrent at jeg svever over bakken om dagen. Skulle ønske det var noe som slo meg skikkelig ut,at det fantes en pille for alt som er ille.Alt blir slitsomt uten søv og værre.Så vi er nok mangen i samme båt. Håper du får sove godt i natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.