Gå til innhold

Hvor mange Personlighetsforstyrrelser er det mulig å ha??

Anbefalte innlegg

Gjest Lamictal

Jeg har idag fått vite utfallet av mitt SCID-II intervju på dagavdelingen hvor jeg går. Jeg er Bipolar i tillegg og har på toppen av det hele fått vite at jeg har Tvangspreget PF, Paranoid PF, Emmosjonelt Ustabil PF og Unnvikende PF. Jeg blir helt svett bare av å tenke på det, og jeg er litt usikker på om ikke jeg hadde en til, men jeg koplet litt ut, det ble litt mye for meg.

Er dette vanlig? At man har så mange? Gudskjelov er jeg under behandling og egentlig syns jeg at det har vært så fint, at ting har gått så bra også får jeg dette i trynet. Kommer jeg noen gang til å fungere normalt lurer jeg på nå?

Er det noen andre her som har flere enn en PF? Jeg vet egentlig ikke helt var jeg spør om her, jeg ble bare så oppgitt..

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner at det kan være overveldende med så mange diagnoser på èn gang! Men er du sikker på at du virkelig har FÅTT alle disse diagnosene? Det kan hende at den testen viser at du KAN ha èn eller flere. Man kan ikke sette en diagnose bare på bakgrunn av en test. Du blir nok grundigere undersøkt tenker jeg.

Ikke ta sorgene på forskudd! Snakk med behandleren din om dette så får du klarhet i om h*n har satt alle de diagnosene eller om det bare er testen som sier det.

Lykke til :-)

sjekk dette litt nøyere. Det kan være at du kan ha trekk av alle disse, men ikke at du samlet har alle sammen

om du så har alle sammen, så kan det også være at personen som setter dem er glad i å sette diagnoser og at en annen behandler kanskje ville nøyd seg med to diagnoser

Det å sette diagnoser er jo også subjektivt. Kan jo være at personen som har satt alle disse diagnosene ikke har så god peiling på det?

ikke ta sorgene på forskudd i hvertfall:)

Det som teller er ikke hvor mangen diagnoser man har,glem dem!!!

Det er hvordan du har det som betyr noe,diagnoser er diffuse i psykiatrien,de forandrer seg hele tiden.

Se på din symptombelastning du,og jobb med deg selv ut ifra det.

Annonse

Gjest Lamictal

Det som teller er ikke hvor mangen diagnoser man har,glem dem!!!

Det er hvordan du har det som betyr noe,diagnoser er diffuse i psykiatrien,de forandrer seg hele tiden.

Se på din symptombelastning du,og jobb med deg selv ut ifra det.

Det er jo det jeg har prøvd å gjøre hele tiden, men nå blei jeg så stresset å da er det vansklig å tenke klart. fint at du gadd å svare

Gjest Lamictal

sjekk dette litt nøyere. Det kan være at du kan ha trekk av alle disse, men ikke at du samlet har alle sammen

om du så har alle sammen, så kan det også være at personen som setter dem er glad i å sette diagnoser og at en annen behandler kanskje ville nøyd seg med to diagnoser

Det å sette diagnoser er jo også subjektivt. Kan jo være at personen som har satt alle disse diagnosene ikke har så god peiling på det?

ikke ta sorgene på forskudd i hvertfall:)

De har spesialkompetannse på dette her jeg er, og det er sjefen på avdeligen sammen med to terapauter psykriatiske sjukepleire som har satt diagnosene. Jeg skal prøve å finne ut det du sier, jeg skal bort dit nå om en time. fint at du tok deg tid til å svare.

Gjest Lamictal

Hei!

Skjønner at det kan være overveldende med så mange diagnoser på èn gang! Men er du sikker på at du virkelig har FÅTT alle disse diagnosene? Det kan hende at den testen viser at du KAN ha èn eller flere. Man kan ikke sette en diagnose bare på bakgrunn av en test. Du blir nok grundigere undersøkt tenker jeg.

Ikke ta sorgene på forskudd! Snakk med behandleren din om dette så får du klarhet i om h*n har satt alle de diagnosene eller om det bare er testen som sier det.

Lykke til :-)

Det skall jeg gjøre jeg skal bort dit om en timestid. Godt å ha disse sidene her i tunge perioder, takk.

Gjest så det så!

Det skall jeg gjøre jeg skal bort dit om en timestid. Godt å ha disse sidene her i tunge perioder, takk.

Ikke bry deg om diagnosene! Det er bare merkelapper for legestanden. Diagnoser er farlig, veldig lett å begynne å leve etter dem.

Jeg fikk diagnosen bipolar og gikk på medesiner. Men nektet å godta det, nå klarer jeg meg fint uten

Ikke bry deg om diagnosene! Det er bare merkelapper for legestanden. Diagnoser er farlig, veldig lett å begynne å leve etter dem.

Jeg fikk diagnosen bipolar og gikk på medesiner. Men nektet å godta det, nå klarer jeg meg fint uten

Fullstendig enig!!!

På Dagavdelingen lever de av å sette personlighetsforstyrrelser på folk.

Dess flere forstyrrelser de kan rapportere til staten dess mer penger ser det ut til at de trenger. Og dess mer får de.

På Modum Bad jobber de på samme viset...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...