Gå til innhold

Angst

vintermåned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nær slektning som har begynt å tro at noen er ute etter henne. hun tror det står biler utenfor huset og lyser inn gjennom vinduene. Hun opplever også smerte ved at hun tror de sender noe på henne. For å slippe unna søker hun seg inn på badet og kan sitte der om natten. Jeg er svært bekymret, men vet ikke hvem jeg skal kontakte, fastlegen kjenner jeg ikke, og hun nekter for at det er henne det er noe galt med, og vil ikke snakke med lege om dette.

Skrevet

Kanskje det hjelper henne hvis du tror på henne,hvem vet?

Sikkert frustrerende å høre at det er noe galt...for hun er det normalt.

Ingen vet hva som egentlig er sant eller ikke,for henne er det sant uansett.

Men er ikke godt for henne å ha det sånn.Du kan jo ringe noen...en lege kanskje,og be han komme hjem til henne...legevakta,da kan jo du være der.Men ellers ken du jo prate med et medium hvis du tror på sånt,kanskje de kan jage bort de "onde" åndene.

Det tror jeg.

Skrevet

Så godt at hun har noen som bryr seg. Jenta har det åpenbart jævelig og hun trenger hjelp. Du kan ringe legevakten, men først vil jeg nok råde deg til å forsøke å "nå inn" til henne/ råde henne til å kontakte lege.

Skrevet

Kanskje det hjelper henne hvis du tror på henne,hvem vet?

Sikkert frustrerende å høre at det er noe galt...for hun er det normalt.

Ingen vet hva som egentlig er sant eller ikke,for henne er det sant uansett.

Men er ikke godt for henne å ha det sånn.Du kan jo ringe noen...en lege kanskje,og be han komme hjem til henne...legevakta,da kan jo du være der.Men ellers ken du jo prate med et medium hvis du tror på sånt,kanskje de kan jage bort de "onde" åndene.

Det tror jeg.

Tror du bør holde deg unna å gi råd her inne..

Skrevet

Tror du bør holde deg unna å gi råd her inne..

Hvorfor det????

Har jeg skrevet noe som har støtet deg?

Da vil jeg gjerne vite det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...