Gjest På beina igjen Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 etter 4 år på zoloft er jeg nå helt medisinfri.Trodde aldri det skulle gå...Jeg har trappet ned i 3 måneder.Og det funker!!! Jeg er så lykkelig for å ha klart det.Kommet meg gjennom... Har kombinert zoloft med ukentlige samtaler med behandler. Lykke til alle som sliter.det finnes håp.... 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Takk for det ! Håper jeg klarer og bli frisk jeg og! Bare så vidt begynnt og ta litt kontakt med kommunen jeg etter 5 år nå som jeg har sperra meg inne ! Håper jeg ikke må ta medisiner, men jeg har det ganske så hardt for tiden. Vet ikke hva som vil skje Digg at du er på beina igjen! Lykke til vidre du også! 0 Siter
Gjest På beina igjen Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Takk for det ! Håper jeg klarer og bli frisk jeg og! Bare så vidt begynnt og ta litt kontakt med kommunen jeg etter 5 år nå som jeg har sperra meg inne ! Håper jeg ikke må ta medisiner, men jeg har det ganske så hardt for tiden. Vet ikke hva som vil skje Digg at du er på beina igjen! Lykke til vidre du også! Det er en tung jobb å komme seg opp og ut av angst og depresjon,men det er verdt alt slitet når man merker at livet faktsik er fint Jeg har vært utsatt for incest og har slitt med senvirkninger av det.Men uten medisin og psykologhejelp hadde jeg ikke vært et helt menneske slik jeg er i dag.Selvfølgelig er det nedturer, og jeg kjenner på angsten og tunge tanker, men de er ikke lenger med på å styre min hverdag.Jeg har lært meg å leve med det.... Stå på, søk hjelp og ikke ta vare på livet..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.