Gå til innhold

Til nicket "bry"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, og sikkert flere andre her inne, respekterer din tro på at det er mer mellom himmel og jord enn det vi vet om.

Det som slår meg er at det på en måte har "hengt seg opp" for deg i kveld vedrørende dette med det utenomjordiske.

Stemmer det?

Mener ikke å kritisere deg på noen måte, I believe that you believe.

Kanskje det blir for mye fokus på dette, da de fleste som skriver her inne muligens vil finne en årsak til sine problemer. Årsaken trenger ikke enspora være at en er et medium bare fordi en blir litt "ustabil" ved inntak av alkohol liksom.

Det at du tror / fokuserer på dette, det er din greie. Mulig du også har rett, men som tidligere nevnt - det blir en smule enspora fra deg i kveld.

Får sikkert mange sure svar jeg her nå, men det har jeg rygg til å bære! Jeg måtte bare få satt ting litt i system.

Jeg bøyer meg hvis jeg er helt på viddene.

Mvh Soumi.

Skrevet

Jeg har ikke lest noen av de innleggene du referer til, derimot har jeg lagt merke til din måte å konforntere andre mennesker på. Og den er aldeles fabelaktig.

Skrevet

Jeg har lest de siste svarene fra nicket bry, og synes at uttrykket opphengt i denne forbindelse ikke var særlig beskrivende. Synes Bry svarer godt og faktisk jordnært jeg, til tross for de meninger hun uttrykker. Jeg mener vi skulle ha plass til slike tanker her på forum også, det gjør det bare mer flerkulturelt liksom, hvis vi kan overføre det uttrykket til psykologien.

Skrevet

Jeg har ikke lest noen av de innleggene du referer til, derimot har jeg lagt merke til din måte å konforntere andre mennesker på. Og den er aldeles fabelaktig.

Fabelaktig med positivt fortegn?

Skrevet

Jeg har lest de siste svarene fra nicket bry, og synes at uttrykket opphengt i denne forbindelse ikke var særlig beskrivende. Synes Bry svarer godt og faktisk jordnært jeg, til tross for de meninger hun uttrykker. Jeg mener vi skulle ha plass til slike tanker her på forum også, det gjør det bare mer flerkulturelt liksom, hvis vi kan overføre det uttrykket til psykologien.

Jeg respekterer ditt svar.

Skrevet

Fabelaktig med positivt fortegn?

Fabelaktig som i saklig og vennlig og uten for mye dill dall.

:-)

Skrevet

Fabelaktig som i saklig og vennlig og uten for mye dill dall.

:-)

Takk for det, det er det som er meningen også! =)

Gjest vinterdugg
Skrevet

Jeg liker "bry".

Synes hun eller han virker snill, gløgg og undrende.

Har alltid hatt sansen for mennesker som våger å tenke litt annerledes.

Jeg synes det burde vært flere som "bry" her i verden.

Det er liksom så mange som tenker likt. Men vi kommer jo ikke videre da.

"Stakkars det mennesket som er så praktisk, så logisk og så realistisk at det benekter tanken på at det kanskje kan finnes en liten, blå hest"

Dom Helder - 1587

Skrevet

Enig :-)

Skrevet

Jeg er stort sett enig med deg i det du skriver. Jeg synes det skal være rom for mange oppfatninger og innfallsvinkler i dette forumet, men at man samtidig skal være forsiktig med i for stor grad å bre sitt "personlige budskap" utover .

Dette skriver jeg ikke for å såre deg, bry, etter min mening er du velkommen til å skrive på dette forumet du som andre, men kanskje kan det være ok om du forsøker å tenke gjennom det vi skriver til deg.

Skrevet

Jeg er stort sett enig med deg i det du skriver. Jeg synes det skal være rom for mange oppfatninger og innfallsvinkler i dette forumet, men at man samtidig skal være forsiktig med i for stor grad å bre sitt "personlige budskap" utover .

Dette skriver jeg ikke for å såre deg, bry, etter min mening er du velkommen til å skrive på dette forumet du som andre, men kanskje kan det være ok om du forsøker å tenke gjennom det vi skriver til deg.

Fortsår ikke hva som er galt med det jeg skriver,det er jo meg og mine meninger.

Kan ikke være andre enn den jeg er og sånn er jeg....

Men mener selvsakt ikke å såre noen eller støte noen med det jeg skriver.

Syns det var fint det du skrev,og det såret meg ikke,takk for det.

Vil og skal selvsakt høre på hva dere andre har å si,trodde jeg gjorde det jeg...

Skrevet

Respekterer din mening...men forstår ikke helt hva du mener.

Sier bare det jeg tror på og som er reelt for meg.

Det er mangen sannheter vet du,like mangen sannheter som det er folk sies det.

Du har også din sannhet sant...og den er riktig for deg,,?Mener ikke å pakke på andre ting,men det er jo et åpent forum,derfor sier jeg min sannhet.

Skrevet

Tusen takk for det,det var godt å høre at noen syns det er rom for alle,og er åpen for alternative meninger.

Trodde ikke at folk skulle reagere sånn.

Skrevet

Jeg liker "bry".

Synes hun eller han virker snill, gløgg og undrende.

Har alltid hatt sansen for mennesker som våger å tenke litt annerledes.

Jeg synes det burde vært flere som "bry" her i verden.

Det er liksom så mange som tenker likt. Men vi kommer jo ikke videre da.

"Stakkars det mennesket som er så praktisk, så logisk og så realistisk at det benekter tanken på at det kanskje kan finnes en liten, blå hest"

Dom Helder - 1587

Tusen takk,det var snillt sakt,jeg er en hun.

Syns også det burde være rom for alle,alle folk er jo ulike og har ulike meninger.

Hadde jo vært kjedelig hvis alle tenkte likt også.

Takk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...