Gjest vinterdugg Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har du sett "Livets lyse side" med Jack Nicholson? I den filmen er det en fabelaktig scene - Etter at hovedpersonen har forsert fortauet med sjakkmønster, kommer han inn på venteværelset,og videre inn på et rom hvor det foregår gruppeterapi. Der utbryter han: Hva om dette er så bra som det kan bli? Hva om det aldri blir bedre? Noengang? Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte litt på den scenen da jeg leste innlegget du hadde trødd ut av deg nedenfor. Du har jo helt åpenbart hatt store problemer over lang tid. Begynner de å bli bedre nå? Eller.. Hva vet jeg? Kanskje er du lykkelig Hvorfor hakker du på mennesker som gjør snille handlinger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Hvorfor hakker du på mennesker som gjør snille handlinger?" Det er jo nettopp det h*n ikke gjør. H*n stiller spørsmålstegn, that`s it. Jeg har fortsatt ingen anelse om hva dere diskuterer, tror jeg, men ja jeg er enig at dette skal være et forum med plass til mange meninger og et åpent syn. Lærer gjør vi også når vi får direkte innspill og spørsmål som utfordrer vår egen tankegang. Suomi stiller spørsmålstegn ved et par av innleggene til "bry", kanskje "bry" vil møte henne/ham og forklare mer utfyllende hvorfor vedkommende tenker slik han/hun gjør. Dette er ikke hakking, hverken suomi eller bry har gjort noe som helst galt her. De har rett og slett bare et ulikt syn. vi kan ikke bli så følsomme at vi må ta på hverandre med silkehansker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/#findComment-1526784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinterdugg Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Hvorfor hakker du på mennesker som gjør snille handlinger?" Det er jo nettopp det h*n ikke gjør. H*n stiller spørsmålstegn, that`s it. Jeg har fortsatt ingen anelse om hva dere diskuterer, tror jeg, men ja jeg er enig at dette skal være et forum med plass til mange meninger og et åpent syn. Lærer gjør vi også når vi får direkte innspill og spørsmål som utfordrer vår egen tankegang. Suomi stiller spørsmålstegn ved et par av innleggene til "bry", kanskje "bry" vil møte henne/ham og forklare mer utfyllende hvorfor vedkommende tenker slik han/hun gjør. Dette er ikke hakking, hverken suomi eller bry har gjort noe som helst galt her. De har rett og slett bare et ulikt syn. vi kan ikke bli så følsomme at vi må ta på hverandre med silkehansker. "Jeg har fortsatt ingen anelse om hva dere diskuterer" Jeg diskuterer ingenting men ble irritert over at Suomi og de som hang seg på, skal kommentere hva andre liker å tenke og skrive om. Personlig synes jeg det er flott at vi har mangfold. Jeg har store vanskeligheter med å se hva som skal være konstruktivt ved det å starte en tråd med personkonfrontasjoner, om dette ikke bare er et forsøk på å skape strid. Vi sliter vel alle her med etterdønninger etter krenkelser og nederlag forårsaket av andre. Da burde dette forumet vært en frisone hvor alle kunne fått uttrykke sine egne tanker og meninger, og så kunne diskusjonene dreie seg om temaer og problemstilliger, og ikke hvilken virkelighetsanskuelse vi har. Så real burde vi kunne være mot hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/#findComment-1526958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Hvorfor hakker du på mennesker som gjør snille handlinger?" Det er jo nettopp det h*n ikke gjør. H*n stiller spørsmålstegn, that`s it. Jeg har fortsatt ingen anelse om hva dere diskuterer, tror jeg, men ja jeg er enig at dette skal være et forum med plass til mange meninger og et åpent syn. Lærer gjør vi også når vi får direkte innspill og spørsmål som utfordrer vår egen tankegang. Suomi stiller spørsmålstegn ved et par av innleggene til "bry", kanskje "bry" vil møte henne/ham og forklare mer utfyllende hvorfor vedkommende tenker slik han/hun gjør. Dette er ikke hakking, hverken suomi eller bry har gjort noe som helst galt her. De har rett og slett bare et ulikt syn. vi kan ikke bli så følsomme at vi må ta på hverandre med silkehansker. Enig i det,det må gå ant å ha ulikt syn og respektere hveradres syn. Jeg tåler å høre at folk ikke er enig med meg,men det er jo fint at mine meninger blir respektert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/#findComment-1528223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soumi Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 "Jeg har fortsatt ingen anelse om hva dere diskuterer" Jeg diskuterer ingenting men ble irritert over at Suomi og de som hang seg på, skal kommentere hva andre liker å tenke og skrive om. Personlig synes jeg det er flott at vi har mangfold. Jeg har store vanskeligheter med å se hva som skal være konstruktivt ved det å starte en tråd med personkonfrontasjoner, om dette ikke bare er et forsøk på å skape strid. Vi sliter vel alle her med etterdønninger etter krenkelser og nederlag forårsaket av andre. Da burde dette forumet vært en frisone hvor alle kunne fått uttrykke sine egne tanker og meninger, og så kunne diskusjonene dreie seg om temaer og problemstilliger, og ikke hvilken virkelighetsanskuelse vi har. Så real burde vi kunne være mot hverandre. Du skrev: "Jeg har store vanskeligheter med å se hva som skal være konstruktivt ved det å starte en tråd med personkonfrontasjoner, om dette ikke bare er et forsøk på å skape strid. Vi sliter vel alle her med etterdønninger etter krenkelser og nederlag forårsaket av andre. Da burde dette forumet vært en frisone hvor alle kunne fått uttrykke sine egne tanker og meninger, og så kunne diskusjonene dreie seg om temaer og problemstilliger, og ikke hvilken virkelighetsanskuelse vi har. Så real burde vi kunne være mot hverandre." Jeg er et realt menneske, og som mange her har påpekt, så var ikke innlegget mitt til bry noe vondt ment i det hele tatt! Hvorfor skulle jeg like å skape splid? Herregud, jeg er vel et av de fredligste menneskene som går i to sko - jeg mildt sagt HATER krangler og sånt tull! Nå får vi sette et punktum for dette temaet synes jeg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/#findComment-1528624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg synes soumis innlegg var vennlig, respekterende, men også spørrende. t Temaet i innlegget var etter min mening helt på sin plass :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/#findComment-1531614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bry Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg synes soumis innlegg var vennlig, respekterende, men også spørrende. t Temaet i innlegget var etter min mening helt på sin plass :-) Ja helt på sin plass..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/210215-til-nicket-soumi/#findComment-1532323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.